Děkujeme za pochopení.
K89a35r76e63l 43C87a98c49h
No - já na své Merivě na okně vylepenou zelenou známku s číslem 4 mám. Jen tam je fixou napsána německá SPZ z doby, kdy to auto patřilo předchozímu majiteli v BRD. Takže bych ji měl vyměnit? Když ano, tak proč, když se ta známka týká auta a ne na jakého majitele je registrováno ? Jsou to prostě zhovadilosti.
K14a89r81e40l 81C61a56c15h
Jen mi přijde divné, že se ta nálepka musí dodatečně kupovat, když odvisí pouze od typu vozidla. Neměla by být na autě již od jeho prodeje? A to zcela automaticky? Tedy alespoň od té doby, co nějaký zelený mozek ty nálepky související se zónami vymyslel a proloboval v parlamentu.
L79i22b55o79r 22F85l57e50i67s65c63h50h69a73n61s
No, nízkoemisní zóny fungují zatím v Německu a západní Evropě. V ČR se to ještě prolobovává. Do zahraničí nízkoemisní plakety prodává např. každá smluvní DEKRA STK, ale zda před nebo po nalepení samolepky na okno emise vyhovují, není nikdo povinen měřit. Na emisních stanicích se emise dlouhodobě téměř všude podvádí, protože to legislativní systém umožňuje. Takže doposud pouze byznys s emisemi, které jsou stejně hnusné se známkou i bez ní.
L28a38d23i54s14l60a47v 90D14i72b65l12í86k
Myslím, že výběr jaká auta do nízkoemisních zón můžou je nyní jasný. Žádný diesel mladší deseti let. Jemné prachové částice a oxidy dusíku jsou největší hrozbou pro obyvatele velkých měst. Starý Mercedes ztrácející se v oblaku kouře nebo cokoliv benzínového je pro naše zdraví daleko méně škodlivé. Jj, ekonáboženství vládlo světu až se ucho utrhlo
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.