Děkujeme za pochopení.
P10e35t28r 98V14o68n95d95r75á89č64e91k
STK je v ČR jeden velký podvod, kdy mafiáni mají zaručené zisky - nechápu, proč v dnešní době stát tak tvrdě reguluje tento druh podnikání
Nebo respektivě chápu, a to se mi zase zvedá žaludek
K76a54r43e40l 59C28a64c69h
U nás se všechno řeší opačně. Kupříkladu školství. Žehrá se na kvalitu maturantů a místo toho, aby byly odebírány licence nekvalitním školám, vytvoří se instituce CERMAT a státní maturity. Totéž je s technickým stavem vozidel. Vytvoří se síť STK, které dávají nálepky prošel. Protože sami nic neopravují, dělají kšefty tím, že nechávají projít i vraky. Tak se zavede systém fízlování STK, místo toho, aby se starost o tech. stav vozidel svěřila servisům, bez kterých se dnes stejně naprostá většina vlastníků automobilu neobejde. Servisy s autorizací by jistě měly výhodu oproti garážovým firmám, které by těžko autorizaci získávaly. Ale stovky automechaniků, kteří se neproduktivně živí v STK, by mohli dělat užitečnou práci v servisech.
S94t56a61n96d18a 77N46o60v32á96k
.......Bylo by to super! Ale.....obávám se, že STK nasadí svoje koně na lobbování u poslanců!
L32i59b51o33r 58F23l64e35i80s25c47h40h51a37n74s
Proto je potřeba ten jejich komunistický monopol ustřihnout tím, že se co nejvíce lidí dozví o tom, že by to mohlo zlevnit, zpříjemnit a dostat se až do vesnic, aby to celá veřejnost podpořila. Děkuji za šíření kam to jen půjde.
J33i46r49i 32B64o15r
Naprostý souhlas. Ať se jedou poslanci podívat,jak probíhají kontroly v sousedním Německu. Přitom je tam garantem DEKRA jako tady. Bez front bez čekání, na objednání a třeba v malém venkovském servisu.
V34o31k63o37u56n 80V11l43a79d92i86m48i16r
V malem venkovskem servisu jsem to jeste nikdy nezkousel, ale ten znackovy mi vzdy to razitko a plaketu obstaral, Nekdy to byl TÜV, jindy zase Dekra. Ovsem Frantovi od vedle co opravuje auta bych to nikdy nesveril.
K49a43r44e54l 92C11a66c72h
Kéž by měli tolik moudrosti, aby tuto věc schválili. Také nechápu, proč musím jezdit na STK, když veškerou péči o své auto svěřuji autoservisu. Není žádný argument, že by si servisy vymýšlely závady, aby se hýbal kšeft. To mohou dělat i dnes. Já nemám možnost to nějak kontrolovat. Je to jen na důvěře. Přistavím vozidlo do servisu k prohlídce a běžné údržbě. Někdy mi zavolají, že zjistili nějakou závadu, která bude znamenat výměnu nějakého dílu. Ještě se nestalo, že bych o tom nějak licitoval. Je třeba vyměnit, tak vyměňte. Já chci mít auto v pořádku. Na STK ať jezdí ten, kdo si dělá údržbu sám. Já to svěřuji servisu a ten by mi měl ručit za to, že od nich odjíždí auto, které je technicky způsobilé.
Navíc je pravda, že na STK berou od servisů peníze. Chci-li, aby mi můj servis zajistil i STK, stálo to posledně 600 za zprostředkování. Funguje to tak, že auto ráno odvezou před STK a odevzdají klíče a peníze (cenu STK a emisí +nevím kolik z těch 600). Pro auto si pak přijedou až večer. Technici na STK si tyto auta z parkoviště odvážejí sami a ti, co stojí frontu, až na ně dojde řada, jen bezradně čumí, kdy konečně dojde i na ně.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.