Děkujeme za pochopení.
P68e63t79r 84V22o31n93d37r80á51č93e29k
STK je v ČR jeden velký podvod, kdy mafiáni mají zaručené zisky - nechápu, proč v dnešní době stát tak tvrdě reguluje tento druh podnikání
Nebo respektivě chápu, a to se mi zase zvedá žaludek
K47a58r97e48l 35C54a57c69h
U nás se všechno řeší opačně. Kupříkladu školství. Žehrá se na kvalitu maturantů a místo toho, aby byly odebírány licence nekvalitním školám, vytvoří se instituce CERMAT a státní maturity. Totéž je s technickým stavem vozidel. Vytvoří se síť STK, které dávají nálepky prošel. Protože sami nic neopravují, dělají kšefty tím, že nechávají projít i vraky. Tak se zavede systém fízlování STK, místo toho, aby se starost o tech. stav vozidel svěřila servisům, bez kterých se dnes stejně naprostá většina vlastníků automobilu neobejde. Servisy s autorizací by jistě měly výhodu oproti garážovým firmám, které by těžko autorizaci získávaly. Ale stovky automechaniků, kteří se neproduktivně živí v STK, by mohli dělat užitečnou práci v servisech.
S34t62a39n14d79a 82N33o13v57á89k
.......Bylo by to super! Ale.....obávám se, že STK nasadí svoje koně na lobbování u poslanců!
L61i72b79o20r 84F56l52e88i74s30c35h18h74a19n52s
Proto je potřeba ten jejich komunistický monopol ustřihnout tím, že se co nejvíce lidí dozví o tom, že by to mohlo zlevnit, zpříjemnit a dostat se až do vesnic, aby to celá veřejnost podpořila. Děkuji za šíření kam to jen půjde.
J45i79r37i 44B26o86r
Naprostý souhlas. Ať se jedou poslanci podívat,jak probíhají kontroly v sousedním Německu. Přitom je tam garantem DEKRA jako tady. Bez front bez čekání, na objednání a třeba v malém venkovském servisu.
V29o61k83o65u37n 35V22l35a48d14i47m39i78r
V malem venkovskem servisu jsem to jeste nikdy nezkousel, ale ten znackovy mi vzdy to razitko a plaketu obstaral, Nekdy to byl TÜV, jindy zase Dekra. Ovsem Frantovi od vedle co opravuje auta bych to nikdy nesveril.
K32a76r83e45l 32C43a38c83h
Kéž by měli tolik moudrosti, aby tuto věc schválili. Také nechápu, proč musím jezdit na STK, když veškerou péči o své auto svěřuji autoservisu. Není žádný argument, že by si servisy vymýšlely závady, aby se hýbal kšeft. To mohou dělat i dnes. Já nemám možnost to nějak kontrolovat. Je to jen na důvěře. Přistavím vozidlo do servisu k prohlídce a běžné údržbě. Někdy mi zavolají, že zjistili nějakou závadu, která bude znamenat výměnu nějakého dílu. Ještě se nestalo, že bych o tom nějak licitoval. Je třeba vyměnit, tak vyměňte. Já chci mít auto v pořádku. Na STK ať jezdí ten, kdo si dělá údržbu sám. Já to svěřuji servisu a ten by mi měl ručit za to, že od nich odjíždí auto, které je technicky způsobilé.
Navíc je pravda, že na STK berou od servisů peníze. Chci-li, aby mi můj servis zajistil i STK, stálo to posledně 600 za zprostředkování. Funguje to tak, že auto ráno odvezou před STK a odevzdají klíče a peníze (cenu STK a emisí +nevím kolik z těch 600). Pro auto si pak přijedou až večer. Technici na STK si tyto auta z parkoviště odvážejí sami a ti, co stojí frontu, až na ně dojde řada, jen bezradně čumí, kdy konečně dojde i na ně.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.