Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mikrosaze nejsou jen problémem vznětových motorů, týkají se i zážehových motorů s přímým vstřikováním. Ty zatím obvykle ani DPF nemají, přestože mikrosaze emitují v prakticky stejném množství jako vznětové motory se systémy Common rail.

0 0
možnosti

Ano, od předloňského roku už mají filtry i přímo vstřikované benzíny. Je to stejný problém, na který certifikační mafie i úředníci Ministerstva dopravy kašlou. O dieselech jsem psal proto, protože první DPF (FAP) se objevily v roce 2002 u koncernu francouzského PSA.

0 0
možnosti
Foto

Zkuste napsat blog o praktikách rusko-ukrajinských mafiích.

0 1
možnosti

Pán se zabývá diagnostikou výfukových systémů spalovacích motorů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik