Děkujeme za pochopení.
J97a86k92u91b 17K72n37e77c50h34t97o79v93s84k85ý
Středoškolský profesor jezdí v Mercedesu? A pak, že stále mají málo....
J58a52r84o17s16l31a72v 32T88a46c98h37o34v59s83k19ý
Až auto neprojde tak ho dám sešrotovat a nebo s ním budu jezdit jen mimo silnice. Žádný problém.
V42o72k30o91u40n 36V65l92a76d94i76m92i20r
Take se mi stalo, ze jsem v Mjuniku neprosel technickou kontrolou. Technik si postavil Harleye na Seitenständer a kdyz tam prijel s tim pristrojem na mereni svetel zakroutil hlavou, odesel a prines mi protokole ze kvuli spatne serizenejm svetlum nevyhovuje.
Podival jsem se na to a jen rekl zavolejte mi sefa. A on se divil proc. Beze slova pak pritah tu svetlomernou masinu znova, pozadal mne abych si na sveho Davidsona sedl a zacal merit. Pak se omluvil a prines protokol s poznamkou bez zavad.
P71e30t76r 47Š57i86n35d20e84l51á41ř
Kapitáni německého automobilového průmyslu sídlícího v ČR mají jasno. Je zapotřebí stará auta tamtéž poslat do šrotu a nákupem nových automobilů omladit v Česku vozový park.
L35i64b13o54r 18F44l13e28i66s24c65h17h73a92n55s
Myslím, že toto není ten případ. Zaměstnanci STK baronů vyhazují auta díky A) špatné metodice a špatného průvodce emisním testem emisních přístrojů
B) nevzdělanosti mechaniků, kteří vesměs a většinou emise podvádějí, jak to jen jde. Některé kontroly dle ISTP trvají jen 3 minuty. To není možné auto ani napojit a projít emisním testem. Běžné časy nejdou pod 15 až 20 minut.
Každý autoopravář, co tyhle systémy zná, tak ví, že by tahle auta měla podobnou známku na vysvědčení na emise jako ta nová. Někdy jsou přímo vstřikované "moderny" mnohem horší na jedovaté nespálené uhlovodíky, které jsou právě u DI o řád vyšší, aniž by je někdo takhle vyřadil. Metodiky HC vůbec neomezuje.
L39u21m53í78r 21V27i26t31h88a
Byl jsem na technické před měsícem. Stál jsem u toho analyzátoru. Viděl jsem, jak celá zkouška probíhá, včetně toho, jak se generují a zobrazují naměřené hodnoty. Nic z toho, o čem píšete, potvrdit nemůžu.
Co se týče katalyzátoru - ten se ohřívá svou vlastní činností, probíhá v něm spalování CO na CO2, nespálených uhlovodíků na CO2 a vodu, a v redukční části se rozkládají oxidy dusíku na dusík a kyslík.
L75i71b57o98r 56F30l87e65i74s32c20h84h41a90n58s
Jen pokud dosáhne katalyzátor tzv. "startovací teploty". Teprve pak začne probíhat chemická reakce, pak zde probíhá nikoliv "spalování", jak píšete, ale chemická konverze. Novější vozy mají proto, aby se rychleji ohříval, katalyzátor umístěný blíž k motoru a řídící jednotka pomůže kat ohřát motor po studeném startu tzv. Kat-Heiz-Phase (ohřevnou fází katalyzátoru), které trvá u starších okolo 120 sekund (systém SLS), u novějších 30 sekund (přímé vstřikování a DPi). Ani jedno z toho tenhle veterán bohužel nemá a tak se musí ohřát podle 30 let starých pokynů výrobce.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.