Úterý 6. prosince 2022, svátek má Mikuláš
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 6. prosince 2022 Mikuláš

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J81a22k17u19b 88K55n69e51c21h31t24o20v24s49k49ý 3740236681622

Středoškolský profesor jezdí v Mercedesu? A pak, že stále mají málo....:-/

0/0
23.10.2021 10:04
Foto

J10a30r21o57s91l65a28v 29T27a50c41h94o72v22s14k36ý 5349303869282

Až auto neprojde tak ho dám sešrotovat a nebo s ním budu jezdit jen mimo silnice. Žádný problém.

0/−2
22.10.2021 16:56
Foto

V30o46k71o48u12n 85V79l38a35d78i30m89i54r 8242238919708

Take se mi stalo, ze jsem v Mjuniku neprosel technickou kontrolou. Technik si postavil Harleye na Seitenständer a kdyz tam prijel s tim pristrojem na mereni svetel zakroutil hlavou, odesel a prines mi protokole ze kvuli spatne serizenejm svetlum nevyhovuje.

Podival jsem se na to a jen rekl zavolejte mi sefa. A on se divil proc. Beze slova pak pritah tu svetlomernou masinu znova, pozadal mne abych si na sveho Davidsona sedl a zacal merit. Pak se omluvil a prines protokol s poznamkou bez zavad.

0/0
22.10.2021 13:17
Foto

P63e24t53r 69Š35i52n10d78e35l50á97ř 8199236255544

Kapitáni německého automobilového průmyslu sídlícího v ČR mají jasno. Je zapotřebí stará auta tamtéž poslat do šrotu a nákupem nových automobilů omladit v Česku vozový park. [>-]

0/−2
22.10.2021 9:31
Foto

L36i49b42o63r 57F71l54e16i84s89c92h47h30a51n50s 1580982229657

Myslím, že toto není ten případ. Zaměstnanci STK baronů vyhazují auta díky A) špatné metodice a špatného průvodce emisním testem emisních přístrojů

B) nevzdělanosti mechaniků, kteří vesměs a většinou emise podvádějí, jak to jen jde. Některé kontroly dle ISTP trvají jen 3 minuty. To není možné auto ani napojit a projít emisním testem. Běžné časy nejdou pod 15 až 20 minut.

Každý autoopravář, co tyhle systémy zná, tak ví, že by tahle auta měla podobnou známku na vysvědčení na emise jako ta nová. Někdy jsou přímo vstřikované "moderny" mnohem horší na jedovaté nespálené uhlovodíky, které jsou právě u DI o řád vyšší, aniž by je někdo takhle vyřadil. Metodiky HC vůbec neomezuje.

0/0
22.10.2021 12:05
Foto

L69i15b42o58r 94F93l70e68i76s45c81h28h22a62n75s 1620142819587

Asi takhle: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/219411000100825

0/0
22.10.2021 12:13
Foto

V43o97k19o18u67n 79V41l14a79d37i84m90i98r 8952578549488

Ano, vime ze pro vas uz odedavna za vse mohou Nemci, a ne ceska korupce a slendrian.;-D

+1/0
22.10.2021 13:12
Foto

L92u90m47í69r 85V13i77t69h13a 2717807836532

Byl jsem na technické před měsícem. Stál jsem u toho analyzátoru. Viděl jsem, jak celá zkouška probíhá, včetně toho, jak se generují a zobrazují naměřené hodnoty. Nic z toho, o čem píšete, potvrdit nemůžu.

Co se týče katalyzátoru - ten se ohřívá svou vlastní činností, probíhá v něm spalování CO na CO2, nespálených uhlovodíků na CO2 a vodu, a v redukční části se rozkládají oxidy dusíku na dusík a kyslík.

0/−3
22.10.2021 6:32
Foto

L87i45b76o49r 78F66l60e96i74s78c62h88h90a40n90s 1530822319647

Jen pokud dosáhne katalyzátor tzv. "startovací teploty". Teprve pak začne probíhat chemická reakce, pak zde probíhá nikoliv "spalování", jak píšete, ale chemická konverze. Novější vozy mají proto, aby se rychleji ohříval, katalyzátor umístěný blíž k motoru a řídící jednotka pomůže kat ohřát motor po studeném startu tzv. Kat-Heiz-Phase (ohřevnou fází katalyzátoru), které trvá u starších okolo 120 sekund (systém SLS), u novějších 30 sekund (přímé vstřikování a DPi). Ani jedno z toho tenhle veterán bohužel nemá a tak se musí ohřát podle 30 let starých pokynů výrobce.

+8/0
22.10.2021 8:55

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS