Děkujeme za pochopení.
S84t56a51n39i71s83l82a78v 64Š85e77v96e27č43e80k
mám benziňáky 19 a 21 roků. původní lambdy, na emise chodím bez známostí a protokoly ukazují hodnoty (tak řečeno) na spodní třetině rozmezí
L17i20b20o88r 71F82l88e31i40s75c38h68h21a58n72s
Palec nahoru! A jde to že? Ani to nebolí. Ale proč vedle poctivých jako vás, tu existuje řada vykuků, kteří v zahraničí koupí "Černého Petra" a tady ho prodají přes STK protokol jako jahůdku a on je to za dva roky vrak? A dělají to opakovaně a staví na podvodech.
L25u29b46o93š 47C66h71l85u67m98s45k86ý
V zásadě máte asi pravdu, ale dovolím si podotknout, že ty nové downsizingové, přeplňované benzinové motory mají často s emisema problém už když opouští autosalon. A když s tím jezdíte kratší jízdy, máte výfuk jak Zetor 25.
L83i24b53o44r 35F26l65e29i58s44c19h23h98a54n36s
Asi jste četl jen nadpis.
B34ě25l19a 78H58o80r83á68k74o26v19á
Evidentně se tam točej takové peníze, že mají vše pod svojí kontrolou a kdo se nedá koupit je odejit (když né zavřen).
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.