Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mám benziňáky 19 a 21 roků. původní lambdy, na emise chodím bez známostí a protokoly ukazují hodnoty (tak řečeno) na spodní třetině rozmezí

0 0
možnosti
LF

Palec nahoru! A jde to že? Ani to nebolí. Ale proč vedle poctivých jako vás, tu existuje řada vykuků, kteří v zahraničí koupí "Černého Petra" a tady ho prodají přes STK protokol jako jahůdku a on je to za dva roky vrak? A dělají to opakovaně a staví na podvodech.

0 0
možnosti
LC

V zásadě máte asi pravdu, ale dovolím si podotknout, že ty nové downsizingové, přeplňované benzinové motory mají často s emisema problém už když opouští autosalon. A když s tím jezdíte kratší jízdy, máte výfuk jak Zetor 25.

0 0
možnosti
LF

Asi jste četl jen nadpis.

0 0
možnosti
BH

Evidentně se tam točej takové peníze, že mají vše pod svojí kontrolou a kdo se nedá koupit je odejit (když né zavřen).

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik