Děkujeme za pochopení.
S97t89a93n89i75s17l46a74v 66Š79e98v13e45č61e47k
mám benziňáky 19 a 21 roků. původní lambdy, na emise chodím bez známostí a protokoly ukazují hodnoty (tak řečeno) na spodní třetině rozmezí
L33i36b67o37r 96F60l36e63i18s89c93h96h10a71n68s
Palec nahoru! A jde to že? Ani to nebolí. Ale proč vedle poctivých jako vás, tu existuje řada vykuků, kteří v zahraničí koupí "Černého Petra" a tady ho prodají přes STK protokol jako jahůdku a on je to za dva roky vrak? A dělají to opakovaně a staví na podvodech.
L43u71b52o31š 72C46h10l48u74m33s98k30ý
V zásadě máte asi pravdu, ale dovolím si podotknout, že ty nové downsizingové, přeplňované benzinové motory mají často s emisema problém už když opouští autosalon. A když s tím jezdíte kratší jízdy, máte výfuk jak Zetor 25.
L75i27b78o98r 91F19l17e19i76s69c49h50h47a62n40s
Asi jste četl jen nadpis.
B21ě64l41a 92H40o73r46á33k86o91v13á
Evidentně se tam točej takové peníze, že mají vše pod svojí kontrolou a kdo se nedá koupit je odejit (když né zavřen).
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.