Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

STK nejsou řešením, STK jsou tím problémem. Není řešením se snažit je vylepšovat. Řešením je zrušení bez náhrady. V USA je nemají a určitě jim nechybí.

1 0
možnosti
Foto

Pokud jdete ve vteřině na brzdy a ani se nepodíváte do zrcátek, jestli za Vámi nikdo není, tak Vás asi může na silnici zabít cokoliv.

0 0
možnosti
LF

Milá Leontýno, při předjíždění šlapou lidi na plyn a když je naprosto přehledná situace, jedou bez zvýšení tepu v levém proudu a situace je přehledná, za vámi se klidně vydá další předjíždějící, s tím problém není. V sekundě však začne auto bíle kouřit neprodyšnou mastnou mlhou a vy nic nevidíte. Ani silnici, ani to předjížděné auto, zkrátka nic. Sundáte nohu z plynu a začnete brzdit, abyste se od toho zdroje mlhy vzdálila a zase něco viděla. Když za vámi bude nacpaný ve vzdálenosti třech metrů nějaký idiot, co předjíždí v devadesáti, měl by mít však odstup asi 30 metrů, tak je neštěstí hotové. V tomto článku jde o to, že se v ČR prodávají polské nefunkční katalyzátory a tohle je jeho projev. Jestli vy máte náhlé změny pod kontrolou jak píšete, přál bych si vás za volantem každého auta okolo sebe. Buďte pyšná, že jste nejlepší a já před vámi fakt smekám. Já jsem se docela vylekal, když z dohlednosti na 5 km se to změnilo na 10 m, to víte, řídím teprve 40 let.:-/

0 0
možnosti

Tak v běžném provozu se nejčastěji potkávám se situací, kdy majitel starého dieselu s rotačkou a zřejmě podomácku udělaným čipem (který pouze zvyšuje dávku paliva), v momentě kdy chce zrychlit a nemá roztočené turbo, šlápne pořádně na plyn a v ten okamžik se mu z výfuky vyvalí černý kouř (neprohořelá nafta) jak z parní lokomotivy. S tím co popisujete (bílý kouř) jsem se zatím nepotkal.

2 0
možnosti
JN

J10a21n 95N69o21v45á97k

28. 5. 2019 15:52

Saze produkují černý kouř.

Tohle je bílý kouř - nejpravděpodobněji vodní pára, možná olej.

1 0
možnosti
LF

Saze jsou pevné částice a zůstávají ve filtru, ale tohle auto nekouří ani černě, i kdyby filtr nemělo. Motoru nic není, jen vozidla s filtrem spustí jednou za ca 800 km tzv. časově preventivní regeneraci, přičemž dostřikují naftu 35 až 70 ° kh za HÚ pístu a tohle je ono. Je to cítit po naftových uhlovodících a páře, ale to je známý jev tzv. studeného nebo nefunkčního oxidačního katalyzátoru. Začne to intenzivně ve vteřině stejně jako to na videu skončilo. Začátek kolega nezachytil, protože to vůbec netušil, takže nikdo nic natáčet nechtěl. Nikdo to netušil.

0 0
možnosti
VV

Podle mne to koureni na videu maji spis na svedomi zapecene ci jink poskozene pistni krouzky. Skoda ze jeste neexistuje vicedimenzionalni Video, ktere by dodalo i ten smrad.

0 0
možnosti
LF

Ne, kroužky bíle tak intenzivně a s okamžitou hustou koncentrací s rázným začátkem a koncem nekouří. Ty by kouřili mírně a pořád, v akceleraci více, v deceleraci vůbec, a nepřestaly by tak náhle. Je to zahájené dostřikování nafty. Tahle práce je můj denní chleba. Prosím věřte, že to není nic jiného než regenerace na nefunkční katalyzátor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik