Děkujeme za pochopení.
F83r44a79n65t95i70š68e89k 60P24e92t78r90í71k
STK nejsou řešením, STK jsou tím problémem. Není řešením se snažit je vylepšovat. Řešením je zrušení bez náhrady. V USA je nemají a určitě jim nechybí.
L36e62o54n37t61ý48n34a 46C44h67v69á35t59a33l91o43v22á
Pokud jdete ve vteřině na brzdy a ani se nepodíváte do zrcátek, jestli za Vámi nikdo není, tak Vás asi může na silnici zabít cokoliv.
L40i49b77o56r 33F42l62e87i38s40c94h65h81a18n38s
Milá Leontýno, při předjíždění šlapou lidi na plyn a když je naprosto přehledná situace, jedou bez zvýšení tepu v levém proudu a situace je přehledná, za vámi se klidně vydá další předjíždějící, s tím problém není. V sekundě však začne auto bíle kouřit neprodyšnou mastnou mlhou a vy nic nevidíte. Ani silnici, ani to předjížděné auto, zkrátka nic. Sundáte nohu z plynu a začnete brzdit, abyste se od toho zdroje mlhy vzdálila a zase něco viděla. Když za vámi bude nacpaný ve vzdálenosti třech metrů nějaký idiot, co předjíždí v devadesáti, měl by mít však odstup asi 30 metrů, tak je neštěstí hotové. V tomto článku jde o to, že se v ČR prodávají polské nefunkční katalyzátory a tohle je jeho projev. Jestli vy máte náhlé změny pod kontrolou jak píšete, přál bych si vás za volantem každého auta okolo sebe. Buďte pyšná, že jste nejlepší a já před vámi fakt smekám. Já jsem se docela vylekal, když z dohlednosti na 5 km se to změnilo na 10 m, to víte, řídím teprve 40 let.
M79a14r33e60k 73Š23t93ě15t93k46a
Tak v běžném provozu se nejčastěji potkávám se situací, kdy majitel starého dieselu s rotačkou a zřejmě podomácku udělaným čipem (který pouze zvyšuje dávku paliva), v momentě kdy chce zrychlit a nemá roztočené turbo, šlápne pořádně na plyn a v ten okamžik se mu z výfuky vyvalí černý kouř (neprohořelá nafta) jak z parní lokomotivy. S tím co popisujete (bílý kouř) jsem se zatím nepotkal.
J10a21n 95N69o21v45á97k
Saze produkují černý kouř.
Tohle je bílý kouř - nejpravděpodobněji vodní pára, možná olej.
L26i11b61o39r 22F25l13e30i90s49c33h18h39a79n62s
Saze jsou pevné částice a zůstávají ve filtru, ale tohle auto nekouří ani černě, i kdyby filtr nemělo. Motoru nic není, jen vozidla s filtrem spustí jednou za ca 800 km tzv. časově preventivní regeneraci, přičemž dostřikují naftu 35 až 70 ° kh za HÚ pístu a tohle je ono. Je to cítit po naftových uhlovodících a páře, ale to je známý jev tzv. studeného nebo nefunkčního oxidačního katalyzátoru. Začne to intenzivně ve vteřině stejně jako to na videu skončilo. Začátek kolega nezachytil, protože to vůbec netušil, takže nikdo nic natáčet nechtěl. Nikdo to netušil.
V58o40k55o55u98n 40V69l98a46d43i83m19i33r
Podle mne to koureni na videu maji spis na svedomi zapecene ci jink poskozene pistni krouzky. Skoda ze jeste neexistuje vicedimenzionalni Video, ktere by dodalo i ten smrad.
L30i66b27o26r 94F96l48e79i56s98c66h87h30a40n81s
Ne, kroužky bíle tak intenzivně a s okamžitou hustou koncentrací s rázným začátkem a koncem nekouří. Ty by kouřili mírně a pořád, v akceleraci více, v deceleraci vůbec, a nepřestaly by tak náhle. Je to zahájené dostřikování nafty. Tahle práce je můj denní chleba. Prosím věřte, že to není nic jiného než regenerace na nefunkční katalyzátor.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.