Děkujeme za pochopení.
F35r22a77n55t45i95š98e10k 66P18e31t90r81í69k
STK nejsou řešením, STK jsou tím problémem. Není řešením se snažit je vylepšovat. Řešením je zrušení bez náhrady. V USA je nemají a určitě jim nechybí.
L62e75o81n89t71ý20n48a 84C34h97v27á85t41a16l42o27v70á
Pokud jdete ve vteřině na brzdy a ani se nepodíváte do zrcátek, jestli za Vámi nikdo není, tak Vás asi může na silnici zabít cokoliv.
L15i98b61o40r 32F28l48e20i63s75c50h71h98a53n31s
Milá Leontýno, při předjíždění šlapou lidi na plyn a když je naprosto přehledná situace, jedou bez zvýšení tepu v levém proudu a situace je přehledná, za vámi se klidně vydá další předjíždějící, s tím problém není. V sekundě však začne auto bíle kouřit neprodyšnou mastnou mlhou a vy nic nevidíte. Ani silnici, ani to předjížděné auto, zkrátka nic. Sundáte nohu z plynu a začnete brzdit, abyste se od toho zdroje mlhy vzdálila a zase něco viděla. Když za vámi bude nacpaný ve vzdálenosti třech metrů nějaký idiot, co předjíždí v devadesáti, měl by mít však odstup asi 30 metrů, tak je neštěstí hotové. V tomto článku jde o to, že se v ČR prodávají polské nefunkční katalyzátory a tohle je jeho projev. Jestli vy máte náhlé změny pod kontrolou jak píšete, přál bych si vás za volantem každého auta okolo sebe. Buďte pyšná, že jste nejlepší a já před vámi fakt smekám. Já jsem se docela vylekal, když z dohlednosti na 5 km se to změnilo na 10 m, to víte, řídím teprve 40 let.
M20a50r96e66k 80Š61t11ě24t60k69a
Tak v běžném provozu se nejčastěji potkávám se situací, kdy majitel starého dieselu s rotačkou a zřejmě podomácku udělaným čipem (který pouze zvyšuje dávku paliva), v momentě kdy chce zrychlit a nemá roztočené turbo, šlápne pořádně na plyn a v ten okamžik se mu z výfuky vyvalí černý kouř (neprohořelá nafta) jak z parní lokomotivy. S tím co popisujete (bílý kouř) jsem se zatím nepotkal.
J14a89n 65N82o95v65á14k
Saze produkují černý kouř.
Tohle je bílý kouř - nejpravděpodobněji vodní pára, možná olej.
L84i82b17o31r 52F63l50e60i56s71c44h61h97a72n64s
Saze jsou pevné částice a zůstávají ve filtru, ale tohle auto nekouří ani černě, i kdyby filtr nemělo. Motoru nic není, jen vozidla s filtrem spustí jednou za ca 800 km tzv. časově preventivní regeneraci, přičemž dostřikují naftu 35 až 70 ° kh za HÚ pístu a tohle je ono. Je to cítit po naftových uhlovodících a páře, ale to je známý jev tzv. studeného nebo nefunkčního oxidačního katalyzátoru. Začne to intenzivně ve vteřině stejně jako to na videu skončilo. Začátek kolega nezachytil, protože to vůbec netušil, takže nikdo nic natáčet nechtěl. Nikdo to netušil.
V47o94k90o29u13n 70V64l14a83d11i70m28i37r
Podle mne to koureni na videu maji spis na svedomi zapecene ci jink poskozene pistni krouzky. Skoda ze jeste neexistuje vicedimenzionalni Video, ktere by dodalo i ten smrad.
L81i37b66o20r 45F86l26e45i98s50c56h98h46a19n18s
Ne, kroužky bíle tak intenzivně a s okamžitou hustou koncentrací s rázným začátkem a koncem nekouří. Ty by kouřili mírně a pořád, v akceleraci více, v deceleraci vůbec, a nepřestaly by tak náhle. Je to zahájené dostřikování nafty. Tahle práce je můj denní chleba. Prosím věřte, že to není nic jiného než regenerace na nefunkční katalyzátor.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.