Děkujeme za pochopení.
J97i11r26i 46B60o51r
Karma
Vlastním dvoutaktního veterána z roku 1955 na normálních značkách. Tedy povinná kontrola emisí. Nedávno byla upravená emisní kontrola u dvoutaktů tak,že se neprovádí na přístrojích ale pouze vizuální kontrola výfukového systému. technik auto si sedmkrát vyfotografoval ( štítky,zezadu, zepředu, z boku atd.) Na výfuk se ani nepodíval. Auto nebylo ani na heveru.Zaplatil jsem o 100 Kč víc než za čtyřtakt a bylo hotovo. Naprostý nesmysl. Žiji 10 km od hranic s Německem a vím jak to chodí tam.
Tady z nás dělají nesvéprávné blbce. Držím palce.
F55r93a46n17t80i92š74e38k 71P36e85t77r27í12k
Ještě lepší by bylo zrušit STK, resp. udělat je nepovinnými. Tak jako v USA.
V42o75k73o42u86n 61V88l93a22d87i52m24i35r
Muzete to pane Petriku vysvetlit? USA je svaz 51 statu, a sice vam ted konkretne nenapisu ktere vsechny, ale u nekterych musite k te technicke dokonce kazdy rok. V jinych zase vubec ne. Ovsem kdyz prehlasujete auto, musite mit potvrzeni ze vyhovuje minjumalnim narokum na bezpecnost platnym v celych USA.
O83l64g28a 20P57a33v43l68í47k66o57v66á
Dobře se to četlo, snad se brzy dočkáme
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.