Děkujeme za pochopení.
J68o39s30e17f 90D79o92l86e56ž42a63l
Já tedy nejsem expert na auta, ale tipnul bych si, že je nefunkční OBD zásuvka a proto nejdou načíst hodnoty. Pokud to majitel ví, přesto jede na technickou a poté ještě dělá překvapeného, vypovídá to spíše o něm, než o technikovi na STK. Druhá věc samozřejmě je, jak mu technik ty nuly zdůvodnil a zda mu vysvětlil, co má udělat pro to, aby bylo auto schopné emise absolvovat.
T49o66m66á35š 42H29o62l20u71š73a
Nevím pane Hloupý co je OBD, jsem dobrý velmi v oboru který dělám, ale auto je pro mě pouze prostředek na jízdu z A do B. Před technickou kontrolou mi automechanik auto zktontroluje, případné vady odstraní a jede a na TK. Nepředpokládám, že majitel vozu vůbec ví něco o stavu svého vozu. Tedy pokud mu neupadne kolo.
M96i57l34a20n 15V90a88l40á73š63e53k
Kvalita techniků ,obvzláště pokud je to syn majitele STK ve Smiřicích, který najde na přívěsném vozíku zrezatělý závěs výfuku to mluví samo za sebe
P52e63t93r 70K28l65e16i89n47w71ä89c11h75t31e67r
Už teď se těším. Za měsíc jdu se svým nafťákem na STK.
Staré auto a i když myslím, že v dobrém technickém stavu, tak očekávám emisní problém.
Nu což. Není přeci nic snazšího, než koupit auto jiné, novější. Jenže já se před rokem vyhrabal z poměrně slušné dluhové pasti a do další už nikdy, NIKDY v životě vstoupit nechci a nehodlám.
Ostatně sám pro sebe auto zase nijak zvlášť nepotřebuji. Ale ... vozím bratrovu přítelkyni z vesnice k lékařům s velmi vážným onemocněním. Zároveň mu na vesnici vozím nákupy. Sám pro sebe si nakoupím a když je hnusně, jedu do práce (jinak jezdím na kole).
Po finančních problémech co jsem měl, už žádný dluh nechci a velkou hotovost v kapse fakt ještě naspořenou nemám. Na dluh u renomovaného prodejce automobilů? No. Za prvé bych se svou minulostí dostal tak možná pořádný kopanec, za druhé jsem kdysi autopůjčku u největšího bazaru v ČR měl a zaplatil tolik navíc, že se dodnes bojím, zda někde v autě nebyl schovaný zlatý poklad. Za třetí jsem napsal nahoře. Dluh už NIKDY.
Takže kouknu na inzeráty. Vezmu plečku s naftovým motorem, která má miliony najeto, je rezavá a neznám její historii. Ale majitel nějakým kouzlem těmi emisemi prošel a onu plečku prodává s dvouletou STK.
A já budu životnímu prostředí škodit víc než dosud a do auta budu nesmyslně sypat a sypat a sypat.
Jsem ale rád, že úřední evropský moloch, povýšený českým vlezdozadkovstvím bude uspokojen.
Omlouvám se za dlouhou reakci, v které jsem navíc nenapsal vše, co jsem chtěl. Ale vám dávám karmu.
L48u35d15o24v72i76t 75B70r80e94z95o85v87s14k56y
Špinavý biznis na občanoch. Koľko vyprodujem ja na bežnej sebaobsluhe s malým fiatom - za 10 rokov 40 000 km, koľko nepretržité prúdy kamiónov mnohokrát nezmyselne vozia rovnaký tovar krížom-krážom po celej Európe. Koľko letecká doprava - napr. veľmi dôležité kvety pestované v Afrike prevážané letecky, zemiaky pestované na Sahare v chem.roztokoch tiež letecky do Európy. Lodná doprava - najväčšia produkcia emisií za podozrivých okolností úplne bez kontroly. Tisíce ton emisií za deň nevadí, ale mojich pár gramov za týždeň vadí. Kto prijíma také zákony ? Kto z nich berie dividendy /úplatky/.
L78y20d67i24e 13E40i71s10e95l13t80o36v34á
No to se mám na co těšit! Mě to čeká na jaře.
K67a33r44e82l 33K49á14š
STK byla vždy jen pro srandu králíkům. To co může jezdit (a hulit) po našich silnicích s platnou STK hovoří za vše. Je to jen další způsob vybírání výpalného od slušných lidí. Šíbři si zařídí STK vždy.
T67o48m79á15š 75K91u23c74h32a78ř
Třeba to auto kouřilo tolik, že si nechtěli zasvinit sondu. Ale do protokolu to měli napsat.
V60l12a64d63i51m23í40r 39M62a48l21ý
Emise nutně musí být nula, když při "volnoběhu" i při "zvýšených otáčkách" jsou vykazovány naměřené hodnoty otáček nula. Takže bych ten protokol hodil na hlavu emisnímu technikovi na STK, ať ty emise změří při předepsaném rozsahu otáček.
M96i77l26a84n 94H45l44a56d42k36ý
Já jsem teda asi hloupej, ale když dostanu protokol ze samýma nulama, tak bych chtěl, aby jej za svoje opakovali ( protože je zřejmé, že buďto se nepodařilo auto nastartovat a to by mi měli říct, nebo jim nefungovalo měření ) a pokud ne, tak bych na ně poštval právníky. Takže mi nějak unká smysl článku.
M74i68r42e50k 62T30u20r19e35č55e10k
No "chtit" muzete co chcete, ale to je asi nebude zajimat. A jestli to pravnik nevyresi do 30 dnu, tak asi budete chodit pesky. Bohuzel...
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.