Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Já tedy nejsem expert na auta, ale tipnul bych si, že je nefunkční OBD zásuvka a proto nejdou načíst hodnoty. Pokud to majitel ví, přesto jede na technickou a poté ještě dělá překvapeného, vypovídá to spíše o něm, než o technikovi na STK. Druhá věc samozřejmě je, jak mu technik ty nuly zdůvodnil a zda mu vysvětlil, co má udělat pro to, aby bylo auto schopné emise absolvovat.

0 3
možnosti
TH

Nevím pane Hloupý co je OBD, jsem dobrý velmi v oboru který dělám, ale auto je pro mě pouze prostředek na jízdu z A do B. Před technickou kontrolou mi automechanik auto zktontroluje, případné vady odstraní a jede a na TK. Nepředpokládám, že majitel vozu vůbec ví něco o stavu svého vozu. Tedy pokud mu neupadne kolo.

0 0
možnosti
MV

Kvalita techniků ,obvzláště pokud je to syn majitele STK ve Smiřicích, který najde na přívěsném vozíku zrezatělý závěs výfuku to mluví samo za sebe;-€

2 0
možnosti
PK

Už teď se těším. Za měsíc jdu se svým nafťákem na STK.

Staré auto a i když myslím, že v dobrém technickém stavu, tak očekávám emisní problém.

Nu což. Není přeci nic snazšího, než koupit auto jiné, novější. Jenže já se před rokem vyhrabal z poměrně slušné dluhové pasti a do další už nikdy, NIKDY v životě vstoupit nechci a nehodlám.

Ostatně sám pro sebe auto zase nijak zvlášť nepotřebuji. Ale ... vozím bratrovu přítelkyni z vesnice k lékařům s velmi vážným onemocněním. Zároveň mu na vesnici vozím nákupy. Sám pro sebe si nakoupím a když je hnusně, jedu do práce (jinak jezdím na kole).

Po finančních problémech co jsem měl, už žádný dluh nechci a velkou hotovost v kapse fakt ještě naspořenou nemám. Na dluh u renomovaného prodejce automobilů? No. Za prvé bych se svou minulostí dostal tak možná pořádný kopanec, za druhé jsem kdysi autopůjčku u největšího bazaru v ČR měl a zaplatil tolik navíc, že se dodnes bojím, zda někde v autě nebyl schovaný zlatý poklad. Za třetí jsem napsal nahoře. Dluh už NIKDY.

Takže kouknu na inzeráty. Vezmu plečku s naftovým motorem, která má miliony najeto, je rezavá a neznám její historii. Ale majitel nějakým kouzlem těmi emisemi prošel a onu plečku prodává s dvouletou STK.

A já budu životnímu prostředí škodit víc než dosud a do auta budu nesmyslně sypat a sypat a sypat.

Jsem ale rád, že úřední evropský moloch, povýšený českým vlezdozadkovstvím bude uspokojen.

Omlouvám se za dlouhou reakci, v které jsem navíc nenapsal vše, co jsem chtěl. Ale vám dávám karmu.

9 0
možnosti
LB

Špinavý biznis na občanoch. Koľko vyprodujem ja na bežnej sebaobsluhe s malým fiatom - za 10 rokov 40 000 km, koľko nepretržité prúdy kamiónov mnohokrát nezmyselne vozia rovnaký tovar krížom-krážom po celej Európe. Koľko letecká doprava - napr. veľmi dôležité kvety pestované v Afrike prevážané letecky, zemiaky pestované na Sahare v chem.roztokoch tiež letecky do Európy. Lodná doprava - najväčšia produkcia emisií za podozrivých okolností úplne bez kontroly. Tisíce ton emisií za deň nevadí, ale mojich pár gramov za týždeň vadí. Kto prijíma také zákony ? Kto z nich berie dividendy /úplatky/.

6 0
možnosti
LE

No to se mám na co těšit! Mě to čeká na jaře.

0 0
možnosti
KK

K67a33r44e82l 33K49á14š

30. 1. 2019 8:57

STK byla vždy jen pro srandu králíkům. To co může jezdit (a hulit) po našich silnicích s platnou STK hovoří za vše. Je to jen další způsob vybírání výpalného od slušných lidí. Šíbři si zařídí STK vždy.

3 0
možnosti
TK

Třeba to auto kouřilo tolik, že si nechtěli zasvinit sondu. Ale do protokolu to měli napsat.

0 3
možnosti
VM

Emise nutně musí být nula, když při "volnoběhu" i při "zvýšených otáčkách" jsou vykazovány naměřené hodnoty otáček nula. Takže bych ten protokol hodil na hlavu emisnímu technikovi na STK, ať ty emise změří při předepsaném rozsahu otáček.

25 0
možnosti
MH

Já jsem teda asi hloupej, ale když dostanu protokol ze samýma nulama, tak bych chtěl, aby jej za svoje opakovali ( protože je zřejmé, že buďto se nepodařilo auto nastartovat a to by mi měli říct, nebo jim nefungovalo měření ) a pokud ne, tak bych na ně poštval právníky. Takže mi nějak unká smysl článku.

24 0
možnosti
MT

No "chtit" muzete co chcete, ale to je asi nebude zajimat. A jestli to pravnik nevyresi do 30 dnu, tak asi budete chodit pesky. Bohuzel...

8 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik