Děkujeme za pochopení.
J15o22s96e77f 72D44o50l14e81ž51a88l
Já tedy nejsem expert na auta, ale tipnul bych si, že je nefunkční OBD zásuvka a proto nejdou načíst hodnoty. Pokud to majitel ví, přesto jede na technickou a poté ještě dělá překvapeného, vypovídá to spíše o něm, než o technikovi na STK. Druhá věc samozřejmě je, jak mu technik ty nuly zdůvodnil a zda mu vysvětlil, co má udělat pro to, aby bylo auto schopné emise absolvovat.
T36o14m96á39š 11H98o89l46u44š90a
Nevím pane Hloupý co je OBD, jsem dobrý velmi v oboru který dělám, ale auto je pro mě pouze prostředek na jízdu z A do B. Před technickou kontrolou mi automechanik auto zktontroluje, případné vady odstraní a jede a na TK. Nepředpokládám, že majitel vozu vůbec ví něco o stavu svého vozu. Tedy pokud mu neupadne kolo.
M18i60l58a30n 56V95a72l43á56š58e97k
Kvalita techniků ,obvzláště pokud je to syn majitele STK ve Smiřicích, který najde na přívěsném vozíku zrezatělý závěs výfuku to mluví samo za sebe
P89e58t39r 59K46l21e15i47n71w19ä44c98h58t78e76r
Už teď se těším. Za měsíc jdu se svým nafťákem na STK.
Staré auto a i když myslím, že v dobrém technickém stavu, tak očekávám emisní problém.
Nu což. Není přeci nic snazšího, než koupit auto jiné, novější. Jenže já se před rokem vyhrabal z poměrně slušné dluhové pasti a do další už nikdy, NIKDY v životě vstoupit nechci a nehodlám.
Ostatně sám pro sebe auto zase nijak zvlášť nepotřebuji. Ale ... vozím bratrovu přítelkyni z vesnice k lékařům s velmi vážným onemocněním. Zároveň mu na vesnici vozím nákupy. Sám pro sebe si nakoupím a když je hnusně, jedu do práce (jinak jezdím na kole).
Po finančních problémech co jsem měl, už žádný dluh nechci a velkou hotovost v kapse fakt ještě naspořenou nemám. Na dluh u renomovaného prodejce automobilů? No. Za prvé bych se svou minulostí dostal tak možná pořádný kopanec, za druhé jsem kdysi autopůjčku u největšího bazaru v ČR měl a zaplatil tolik navíc, že se dodnes bojím, zda někde v autě nebyl schovaný zlatý poklad. Za třetí jsem napsal nahoře. Dluh už NIKDY.
Takže kouknu na inzeráty. Vezmu plečku s naftovým motorem, která má miliony najeto, je rezavá a neznám její historii. Ale majitel nějakým kouzlem těmi emisemi prošel a onu plečku prodává s dvouletou STK.
A já budu životnímu prostředí škodit víc než dosud a do auta budu nesmyslně sypat a sypat a sypat.
Jsem ale rád, že úřední evropský moloch, povýšený českým vlezdozadkovstvím bude uspokojen.
Omlouvám se za dlouhou reakci, v které jsem navíc nenapsal vše, co jsem chtěl. Ale vám dávám karmu.
L41u71d58o28v57i49t 21B86r96e61z48o57v26s48k77y
Špinavý biznis na občanoch. Koľko vyprodujem ja na bežnej sebaobsluhe s malým fiatom - za 10 rokov 40 000 km, koľko nepretržité prúdy kamiónov mnohokrát nezmyselne vozia rovnaký tovar krížom-krážom po celej Európe. Koľko letecká doprava - napr. veľmi dôležité kvety pestované v Afrike prevážané letecky, zemiaky pestované na Sahare v chem.roztokoch tiež letecky do Európy. Lodná doprava - najväčšia produkcia emisií za podozrivých okolností úplne bez kontroly. Tisíce ton emisií za deň nevadí, ale mojich pár gramov za týždeň vadí. Kto prijíma také zákony ? Kto z nich berie dividendy /úplatky/.
L34y91d89i45e 55E67i79s64e87l83t98o71v81á
No to se mám na co těšit! Mě to čeká na jaře.
K60a98r50e78l 63K10á83š
STK byla vždy jen pro srandu králíkům. To co může jezdit (a hulit) po našich silnicích s platnou STK hovoří za vše. Je to jen další způsob vybírání výpalného od slušných lidí. Šíbři si zařídí STK vždy.
T38o10m58á78š 71K41u97c96h62a87ř
Třeba to auto kouřilo tolik, že si nechtěli zasvinit sondu. Ale do protokolu to měli napsat.
K98a92t48e19r16i68n42a 31K73a91l93t40s72o49g48i14a32n10n48i
a karma.
V16l47a83d77i85m95í90r 41M66a82l35ý
Emise nutně musí být nula, když při "volnoběhu" i při "zvýšených otáčkách" jsou vykazovány naměřené hodnoty otáček nula. Takže bych ten protokol hodil na hlavu emisnímu technikovi na STK, ať ty emise změří při předepsaném rozsahu otáček.
M80i66l34a95n 10H78l42a63d53k40ý
Já jsem teda asi hloupej, ale když dostanu protokol ze samýma nulama, tak bych chtěl, aby jej za svoje opakovali ( protože je zřejmé, že buďto se nepodařilo auto nastartovat a to by mi měli říct, nebo jim nefungovalo měření ) a pokud ne, tak bych na ně poštval právníky. Takže mi nějak unká smysl článku.
M18i56r89e18k 89T96u37r18e40č66e19k
No "chtit" muzete co chcete, ale to je asi nebude zajimat. A jestli to pravnik nevyresi do 30 dnu, tak asi budete chodit pesky. Bohuzel...
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.