Děkujeme za pochopení.
Z86d55e40n85ě72k 36M44a86t45u51š91k79a
déle ne dvacet let si zajišťuji TK prostřednictvím svého automechanika.
Zatím bez jediného problému a za přijatelnou cenu.
P54e52t50r 76D21r87a46p61a86l
kolega z práce s alfou neprošel. protože na STK neměli kod na RZ na boku nárazníku. Když se ohradil, že auto je normálně homologované pro ČR, tak s tím nepochodil. Volal na ministerstvo, kde mu to potvrdili a dali informaci, že STK mají od nich pokyn toto uznávat. Opět nepochodil. pomohla až písemná intervence z ministerstva přímo na STK a asi dost tvrdá, protože prý se mu klaněli až za vrata. Nutno ještě dodat, že na ministerstvu prý byli velmi ochotní a vyřídili to během pár dnů.
V45i83k35t94o12r 34Š13e37d43i86v71ý
Koukám, že stát se stará, abychom měli auta v pořádku, kontroluje, zajišťuje, nesvéprávné občany za ručičku vede, předpisy vyrábí - a remcalům se nezavděčí.
Kdyby nebyly takovéhle přísné kontroly, to by se taky mohlo stát, že by někdo jezdil s vykuchaným filtrem, že za leckterým dieselem by byla oblaka čoudu ...
M79i23r34o57s75l51a29v 82B76u59č85e67k
Ideální je živnostnit na podhoubí, které vytvořil Stát! Zákonné povinnosti = STK, Pneu, Revize plynu/elektro, Komíny, Žumpy, bezvadné je školit za prachy EU - už je školení i o tom, jak správně Školit! Stát se činí, dodnes nechápu např. Daň - 4% - tj. 40.000 Kč z 1 milionu Kč - Nákup bytu pro dceru = Asi podpora mládežníků. STK řeším, jako kdosi píše dole - Pověřený automechanik vozidlo přebere a přiveze. Bakšiš jemu, jak se dělí nevím - Samozřejmě, odstranit vady. Je dobré mít razítko, ale to na křižovatce nezabrzdí! Funguje to-abych se mám vydal někam - Nedovedu si představit ...
P23a63v90e55l 93D65v43o42ř72á25k
Jen jsem narazil na problém - sehnat toho šikovného automechanika, který nejen získá razítko, ale také opraví nějakou tu drobnost.
Jinak to dělám stejně.
Stát musí na zaplácnutí všelijakých čapáků někde ty prachy schrastit.
I51v71a15n 89M70a11r41e58k
Též jsem měl podobné potíže. Zatímco předchozí prohlídky proběhly bez problémů, na té poslední vloni mi technik oznámil, že proběhl zásah do lambda sondy. Když jsem mu sdělil, že s autem jezdím jen já a nejsem si ničeho vědom , odvětil mi že oni mají "nový program", a ten prý od halí vše. Mám spíš dojem, že využívají aší situace a snaží se nás postavit do role prosebníků , či z nás dělají nevědomé pitomečky?
L11a63d29i10s40l28a92v 11H69n68y63k
A pak budou říkat, že za komunistů bylo draho.STK nebyly, revize kotlů NEBYLY (dnes 1500), revize komínů NEBYLY (dnes 1200), žumpa se vyvážela na pole nebo zahrádku (dnes 2000 za vyvežení do čističky...musí být potvrzení jinak pokuta) atd atd.
Takže i když možná bylo dražší zboží či potraviny, ale hromada věcí se neplatila a tím to vlastně bylo lacinější, protože když si dáte spotřební koš a napíšete tam všechny tyto položky, které za komunistů nebyly, tak vám vyjde tento koš dražší než za komunistů.
A s tím zákoníkem práce je také pravda.Pracoval jsem u několika podnikatelů a KAŽDÝ mně řekl, pokud budu operovat nějakým zákoním práce, tak IHNED skončím.
Takto dneska jednají naši otrokáři s dělníkama.Za komunistů nemyslitelné, přes ROH by všechny tyto praktiky neprošly.
A83d36a58m 25M78a80l47ý
To je tedy závěr
Za komunistů bylo líp
R43i56c43h77a53r39d 16P97o82l85á70š60e58k
No a proto jsem byl osobně na STK jen jednou asi před 35 lety.
Od té doby raději někomu dám peníze a on to zařídí. Ráno odvezu auto do servisu, nechám jim tam zhruba 2500 kč a jdu do práce ty peníze vydělat. Druhý den ráno si auto vyzvednu a jsem v pohodě.
M81i45r11o84s14l35a22v 32B72u62č91e95k
Ruku na srtdce - tak by to mělo fungovat, jako za starých dob! Dělej člověče to, čemu rozumíš a naopak dej druhému vydělat - Klasická služba! Z vyprávění otce - 1 Republika, běžná závada domácnosti - Vovovod, vyměnit žárovku, výstup na střechu. Jako mladý se nabídl - Jeho živno otec Zakázal! Běžte pro p. Nováka, ten opravuje - Ještě se dozví, že si to děláme sami, navíc nebezpečné. Hybaj do obchodu! Sranda pak v socialismu - Otec neuměl rukodělně absolutně nic! Klasika, služby nefungovaly - tak byl donucen dobou. Nakonec postavil i chajdu ! Jako Hobby jistě, ale jako směr už nikoliv ! Čas je drahý ...
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.