Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
VB

tak při STK se určitě km kontrolují a zapisují, psát je jen tužkou do STK by naopak podvody spíš umožňovalo

0 0
možnosti
JB

J22i35r34i 27B73o41r

9. 12. 2018 12:04

Pokud koupím auto se stočeným tachometrem, o.k.,to je můj problém. Nechápu proč neprojdu u STK když vozidlo je technicky je naprosto v pořádku. Jestli mě někdo ošidil při prodeji je věc pro jiné orgány. To že si seženu potvrzení o opravě nebo výměně tachometru technický stav nemění. "Absurdistán"

7 0
možnosti
Foto

I44v46a10n 26V60e10s75e87l67ý

9. 12. 2018 13:36

S tím stoprocentně souhlasím. Stát nemá být chůvou zdravému člověku natož tomu co si kupuje ojeté auto!

2 0
možnosti
VB

já to beru tak, že čím je člověk víc chamtivej a chce lepší věc za málo peněz, tak tím ho tenhle systém víc vytrestá a přiznávám, že mi ho není lito, je v tom i kus spravedlnosti, chceš něco na úkor druhých, systém tě ztrestá, já nejsem chantivej vůbec, takže když potřebuju auto, objednám si nové, zaplatím 600 nebo 800 tisíc a jezdím s ním bez problému s tachometrem, dcera ale chtěla auto a nechtěla nový, fakt ho nevyužije, tak jsem vyhledal na sauto prvního majitele s autem 50 tisíc kilometrů za 6 let, nebylo levný, bylo koupené tady a servisováno ve značkovém servisu, všechny návštěvy servisu jsem prověřil, prověřil STK, prověřil majitele na sociálních sítích a když všechno bylo v pořádku, auto jsem ji koupil a světe div se, přetočenej tachometr fakt nemá, myslím, že by se do tachometrů neměl stát vůbec míchat, protože systém je spravedlivej a ttrestá lidi, kteří chtějí mít za málo peněz hodně dobrých věcí

0 1
možnosti
Foto

Se zvětšujícím se povědomí o stáčení se zlepšuje i druhá strana. Pokud budu taxikář od uberu a budu chtít ojetinu po pár letech dobře prodat, auto napíšu na strejdu z vesnice, budu spokojeně jezdit, jednou za dva roky auto stočím, zajedu do značkového servisu, tam si zapíšou ty správné km, potom na technickou a tak to zopakuji podle potřeby a nakonec s tím bude třeba strejda dva roky jezdit. Po šesti letech to strejda prodá někomu, kdo si prověří všechny dostupné údaje, rozvody vydrží do příští, pravidelné, kontroly. Tuším, že po šesti letech vám je servis vymění, i když nemá auto předepsaný nájezd. Spokojenost na obou stranách.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik