Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlepší by bylo povinnou TK zrušit, u nás není k ničemu, prodražuje provozování aut a generuje korupci.

0 0
možnosti
Foto

K23a69r67e15l 83C44a30c42h

28. 6. 2018 22:44

Ano - je to tak. Současný prolobovaný systém nás chce opravdu donutit ke zprostředkování STK přes autoservis. V minulém roce jsem zajel na STK sám a sledoval při čekání, až na mně dojde řada, jak to vlastně chodí. Co chvíli vyšel technik z kontrolního prostoru na parkoviště s klíčky, našel patřičné auto a zajel s ním ke kontrole. To jsou právě ta auta ze servisů. Předpokládám, že technici za tuto službu, že auto sami z parkoviště vyzvednou a do haly zajedou a po kontrole opět vyvezou a zaparkují, také něco dostanou. Takže těch 800 se bude asi dělit dvěma. 400 pro autoservis, že to tam ráno zavezou a večer přivezou a 400 pro STK, že musí vyzvednou auto z parkoviště a po kontrole opět zaparkují. Jestli to mají v cenících nevím. V příštím roce musím na STK jak s autem, tak s přívěsem. Už se mi nebude chtít čekat. Tak asi, jako všichni, co ve svých příspěvcích píší, nemam problema, zaplatím servisu zprostředkování. Pokud bych měl tu moc, stanice bych zrušil a svěřil tuto věc servisům s certifikací. Kdo do takového jezdí, měl by mít záruku vyhovujícího technického stavu. Kdo jezdí do garážového, nebo si bastlí údržbu sám, musel by jednou za dva roky do certifikovaného. Že by mě brali na hůl více jak můžou dnes, se nebojím. Stejně jim vždy do servisu dám auto s tím, aby ho prohlédli a udělali, co je třeba a nediskutuji o tom, zda ano, nebo zda ne. Věřím jim. Proto považuji STK za zbytečné.

0 0
možnosti
JB

J62i85r87i 90B68o98r

28. 6. 2018 9:45

Dva dny stará zkušenost. Měření emisí na dvoutaktní IFA F 9.Podle vyhlášky se provádí jen vizuální kontrola výfukového potrubí. Skutečnost.Technik udělal asi 7 snímků vozidla číslo rámu ,motoru,vozidlo zprava ,zleva,zepředu ,zezadu. O výfukové potrubí se vůbec nezajímal. Čas prohlídky 40 minut,zaplaceno 700,- Kč. Hned nato STK a znovu to samé fotografování a kontrola dat. Cena STK 900,-Kč. Doba čekání asi 4 hodiny.Směšné.

2 0
možnosti
Foto

Nedavno tu probehla statistika, ze technicky stav zavini cela 2 % nehod... ja bych ten bordel na koleckach zvany STK zrusil uplne :P

4 0
možnosti
Foto

Přijedu do "svého" servisu, ráno odevzdám auto, jdu si po svých a maximálně druhý den ráno si ho vyzvednu. Ňama problema.

3 3
možnosti
Foto

když potřebuji TK, dám auto svému automechanikovi a jsem bez starostí

1 1
možnosti
Foto

Ano. Dělal jsem to s BMW úplně stejně. Teď jsme přezbrojili a STK nás čeká za 4 roky.

0 0
možnosti
SB

Když chodím do servisu na pravidelné prohlídky, tak by mně vůbec nevadilo, ba naopak, aby i ten servis hned tam provedl jednou za dva roky STK a závady by také hned opravil. Proč to tak není ?

2 0
možnosti
MT

Protoze by si "prihravali" byznis a to byste se divil, co vsechno by najednou vyzadovalo opravu nebo vymenu...

1 1
možnosti
Foto

Dobrý den. Dovolím si jednu poznámku. U nás v Modřanech, v ulici Mezi vodami, vyrostla v posledních dvou letech nová velká STK. A když jedu kolem, tak se mi zdá, že nabito tam zrovna nemají.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik