Děkujeme za pochopení.
L71e40o40n45t90ý59n35a 47C46h70v17á22t80a82l89o51v75á
Nejlepší by bylo povinnou TK zrušit, u nás není k ničemu, prodražuje provozování aut a generuje korupci.
K61a86r51e53l 21C92a88c27h
Ano - je to tak. Současný prolobovaný systém nás chce opravdu donutit ke zprostředkování STK přes autoservis. V minulém roce jsem zajel na STK sám a sledoval při čekání, až na mně dojde řada, jak to vlastně chodí. Co chvíli vyšel technik z kontrolního prostoru na parkoviště s klíčky, našel patřičné auto a zajel s ním ke kontrole. To jsou právě ta auta ze servisů. Předpokládám, že technici za tuto službu, že auto sami z parkoviště vyzvednou a do haly zajedou a po kontrole opět vyvezou a zaparkují, také něco dostanou. Takže těch 800 se bude asi dělit dvěma. 400 pro autoservis, že to tam ráno zavezou a večer přivezou a 400 pro STK, že musí vyzvednou auto z parkoviště a po kontrole opět zaparkují. Jestli to mají v cenících nevím. V příštím roce musím na STK jak s autem, tak s přívěsem. Už se mi nebude chtít čekat. Tak asi, jako všichni, co ve svých příspěvcích píší, nemam problema, zaplatím servisu zprostředkování. Pokud bych měl tu moc, stanice bych zrušil a svěřil tuto věc servisům s certifikací. Kdo do takového jezdí, měl by mít záruku vyhovujícího technického stavu. Kdo jezdí do garážového, nebo si bastlí údržbu sám, musel by jednou za dva roky do certifikovaného. Že by mě brali na hůl více jak můžou dnes, se nebojím. Stejně jim vždy do servisu dám auto s tím, aby ho prohlédli a udělali, co je třeba a nediskutuji o tom, zda ano, nebo zda ne. Věřím jim. Proto považuji STK za zbytečné.
J65i38r69i 88B33o66r
Dva dny stará zkušenost. Měření emisí na dvoutaktní IFA F 9.Podle vyhlášky se provádí jen vizuální kontrola výfukového potrubí. Skutečnost.Technik udělal asi 7 snímků vozidla číslo rámu ,motoru,vozidlo zprava ,zleva,zepředu ,zezadu. O výfukové potrubí se vůbec nezajímal. Čas prohlídky 40 minut,zaplaceno 700,- Kč. Hned nato STK a znovu to samé fotografování a kontrola dat. Cena STK 900,-Kč. Doba čekání asi 4 hodiny.Směšné.
Z81d38e38n82e61k 28A93b22r38a73h41a60m
Nedavno tu probehla statistika, ze technicky stav zavini cela 2 % nehod... ja bych ten bordel na koleckach zvany STK zrusil uplne :P
V82l77a92d17i16m22í95r 82K50r86o51u46p60a
Přijedu do "svého" servisu, ráno odevzdám auto, jdu si po svých a maximálně druhý den ráno si ho vyzvednu. Ňama problema.
Z46d50e28n35ě30k 64M57a23t14u34š83k51a
když potřebuji TK, dám auto svému automechanikovi a jsem bez starostí
J98i37ř33í 80H49e57r76m22á59n20e21k
Ano. Dělal jsem to s BMW úplně stejně. Teď jsme přezbrojili a STK nás čeká za 4 roky.
S57t91a50n26i94s85l90a32v 25B76u75r86i17a19n
Když chodím do servisu na pravidelné prohlídky, tak by mně vůbec nevadilo, ba naopak, aby i ten servis hned tam provedl jednou za dva roky STK a závady by také hned opravil. Proč to tak není ?
M47i78r52e19k 64T17u83r72e11č10e39k
Protoze by si "prihravali" byznis a to byste se divil, co vsechno by najednou vyzadovalo opravu nebo vymenu...
J73i34ř10í 35H39e93r76m97á16n64e71k
Dobrý den. Dovolím si jednu poznámku. U nás v Modřanech, v ulici Mezi vodami, vyrostla v posledních dvou letech nová velká STK. A když jedu kolem, tak se mi zdá, že nabito tam zrovna nemají.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.