Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se článkem jakž takž "prohryzal" a přiznám se, že u většiny údajů jsem nevěděl, "která bije".

Na druhou stranu, ale, vidím, že jsem v roce 2006, v době, kdy o Dieselgate nikdo nic nevěděl, zvolil starší benzinové a nikoli dieselové BMW.

Za mých mladých či dětských let byly snad jedinými osobáky s dieselem Mercedesy a tento druh motorů se, díky nižší spotřebě, tak rozplemenil, že to není zdravé.

Ottomotor (zážehový) je prostě to pravé ořechové a my panu Ottovi velmi křivdíme, že ho neuvádíme jménem.

3 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik