Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že přeháníte. Stáří vozu není jediné kritérium. Podle mě víc rozhoduje počet najetých kilometrů.

Kdysi jsme měl služební felicii a najížděl jsem okolo 100.000 km ročně. Tak si spočtěte, jak dlouho to takové auto může vydržet? Šlo o 1300. A dával jsem ji co proto. Praha - Olomouc za 2 hodiny.

Teď mám BMW, 4,5 litru, 8 válců. Kamarád má opravnu malé mechanizace a když jsem u něj minulý týden měnil po 9 letech baterku, jen zíral na tichý chod motoru.

Bodejť. Takto výkonné auto vůbec nejde utahat a prozatím jsem na emisích procházel bez závad (je to benzin).

0 1
možnosti

;-D;-D;-D "teď mám"...tak tam by bylo dobře říct, že to "teď" trvá už 20 let....

tak ted máš už 20 let tu starou pixlu...no a o tom ten článek je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik