Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I20v14a47n 52V58e95s15e17l77ý

20. 12. 2017 12:54

No snad ta emisní kontrola zůstane dál jako součást značkového servisu kam jezdím. Tam by neměl být problém s tím "zákazem oprav". Neprojde-li, popojede do dílny, odstraní závadu a znovu na měření. Nebo to už takto nepůjde?

Servis mi udělá servisní prohlídku, změří emise a s autem dojede na STK. Já jen zaplatím za vše v jedné faktuře, takže pokud by neprošlo napoprvé ME budu muset asi měření zaplatit tak jako tak dvakrát jen bez problému s přesunem ME - servis a zpět.

0 1
možnosti
Foto

I15v81a49n 27V34e46s84e17l31ý

21. 12. 2017 9:18

Pane autore, můj příspěvek jste ohodnotil mínusem, ale já bych spíš očekával odpověď na otázku kterou jsem položil. Odborník na danou problematiku by měl spíš vysvětlovat, ne jen hodnotit příspěvek laika jako špatný.

0 0
možnosti

Ceterum censeo Unionem Europaeam esse delendam

2 1
možnosti
JB

J29i59r19i 81B73o81r

20. 12. 2017 11:22

Mám známého v NSR který provádí technické kontroly.Když mu vyprávím co se tady děje při kontrole na STK (emise,fotodokumentace,povinná doba prohlídky,kamery,atd.) tak to nedokáže pochopit.Prohlídky dělá v menší obci v autodílně s jedním zaměstnancem.Žádná EU,my sami si to tady vymýšlíme.

7 0
možnosti
VC

V24i57t 26C31h31a39l40u37p41a

20. 12. 2017 10:26

Když se nalezne na vozidle emisní závada, neexistuje třídník s kategoriemi lehkých nebo vážných či nebezpečných závad, ale vozidlo je okamžitě nezpůsobilé. V tu chvíli nesmí odjet k opravně ani po své ose od STK, protože bez aktuálně platné STK nesmí na silnici.

Tak to se mi nezdá, pokud přijedu na STK ještě před datem vypršení mé poslední platné známky, tak normálně odjedu do servisu, kde si nechám zjištěnou závadu odstranit (pokud to půjde)....

4 1
možnosti
JK

J86a34n 95K26a42z53d18a

20. 12. 2017 11:30

Ne ne. Od 1.1. už budete zadán v systému, že jste neprošel. V tu chvíli opravdu nebudete smět odjet. Jedině, že Vám někdo dopředu a neoficiálně udělá emise na zkoušku. pakárna...

5 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik