Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celý problém současného motorismu ,včetně poruchovosti,složitosti a malé životnosti všech cenově dostupných současných automobilů vychází z naprosto nesmyslných emisních limitů které prostě plnit NELZE,nebo lze, ale buď švindlem,nebo nesmyslnými díly,případně močovinou nebo snižováním výkonu a obsahu motoru na úroveň většího mixéru=omezení výkonu.

0 0
možnosti

Nejak mi vas clanek pripomona nedavne psani o rozdili kvality v Cechach a v Nemecku.

Cech zpravidla kupuje jen to levne, a Nemce by v zivote nenapadlo kupovat nahradni dil pres Internet.

Zu jen proto, ze jeho zabudovanim ztraci Auto povoleni k silnicnimu provozu.

0 0
možnosti

K čemu je focení motorů na STK a emisích,když tu ČOIka s ministerstvem dávají prostor pro prodej falešných dílů,které navíc oblbují počítač?

Tak hlavně,že manažer WV bude vysvětlovat podvod s emisemi.Bude to zajímavá výpověď. Kolik čtyřválců splní současné emisní limity? Tak je radši budeme nahrazovat tříválci,které jsou spíš výkonem na úrovni uřvaných vysavačů,které budou žrát palivo.Nebo je doplníme TSI za 30 000,aby ten vydřidušský byznys zůstal zachován.

0 0
možnosti

Reklama? Na co prosím Vás? Všechny ostatní případy a témata jsou neveřejné, jen tento případ jsem zpřístupnil veřejnosti, aby se nikdo dál nespálil.:-/

0 0
možnosti

Kolik stoji vymena DPF VW Passat CBAB, tak aby ten filtr byl zhruba na urovni OEM? Ne, ze bych si to nemohl najit na netu, ale jako laik nepoznam, ktery z tech filtru je kvalitni a ktery po roce odejde...

0 0
možnosti
Foto

Cena originálních filtrů je v desítkách tisíc, když vám ho někdo nabídne za pět, tak se problémy dají téměř s jistotu očekávat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik