Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I82v39a 53V51a56l20č27í32k21o88v80á 3490569239

Nechápu, o čem je článek.

Byla jsem na první technické s 4 roky starým autem teď v lednu, chlap si to fotil jako o život, prý kvůli podvádění. Tomu rozumím.

Jaký je podle vás smysl STK? Pokud to bude moci dělat každý jouda, nemá to smysl, protože se vrátíme k minulé praxi, kdy to razítkovali, aniž by to auto viděli. Teď už kontrolují i časy provádění kontroly, právě kvůli eliminaci podvodů.

0/−1
22.1.2017 14:22

L13i40b84o46r 16F65l64e97i19s62c71h11h69a28n37s 1580302449127

Nechápete, protože jste normální občan a měl jste to štěstí, že na Vás STK zrovna ten den nesbírala body. Focení bylo u všech českých 360 STK zavedeno právě z důvodů, že právě TYHLE (podle Vás "nejoudové") STK PODVÁDĚLY a mají kartelovou dohodou, dokonce pod legislatiou zajištěnu doživotní ochranu před vnikem konkurence v jejich blízkosti. Kdo to dnes má?

A právě v roce 2002, kdy do té doby STK nesměly STK měřit emise, se do zákona díky jejich lobbistům dostal do legislativy přílepek, že emise měřit mohou. Od té doby vyhověla téměř všechna auta aniž by se měřila.

Takže jak je vidět, přesně takhle povrchně přemýšlejí poslanci, kterým připadá logické, že by se neměl počet STK zvyšovat. Ale na západě nikdo nikam jezdit nemusí, razítko a protokol můžete získat v autoservisu, kam třeba každé úterý dochází "Ing. Jouda", který je znalcem v oboru a auto prohlédne a vydá protokol o kontrole. Ne jako u nás, kde STK když vydá nevyhovující protokol, přijde automaticky o 60% peněz.

Takže "Dobré jitro" v české realitě!:-P

0/0
16.2.2017 8:59

J47a18n 85Š17m66í56d48a 7435428449152

Zaráží mě nezájem diskutujících o problematiku STK, přihlašování vozidel, monopolní výrobu a distribucí SPZ v ČR; jako by nás tato témata řešená hezky "po česku" nezajímala a neměli jsme k tomu co říct. Náš politický systém byl, je a bude díky českým vlastnostem vždy "ohebný". Jsme prostě úplatný národ bez úcty k sobě navzájem... Možným východiskem z tzv."ohnutých" českých zákonu v celém jejich spektru spatřuji v implementaci komplexní rakouské či německé legislativy do české, a tímto aktem zbytečný sbor českých "zákonodárců" rozpustit.

+1/0
12.1.2017 9:16

L91i92b29o33r 33F53l35e67i88s96c26h26h74a54n42s 1920472269617

Přesně!

0/0
16.2.2017 9:01

L91i61b32o29r 22F20l64e32i97s38c49h19h26a64n76s 1280662199767

Přesně tak. V pracovní skupině pro tvorbu zákonů a vyhlášky sedí 8 majitelů STK, kteří ohnivými výstupy obhajují jen časy, jak rychle dovedou kontrolovat, aby neztratili na krajských úřadech svou vypočtenou kapacitu vozidel za den. Je to jen o jejich byznysu, o kontrole skutečného stavu vozidla zejména pak emisního stavu, nemůže být bohužel ani řeči.

0/0
16.2.2017 9:04

L98i13b34o75r 18F44l58e21i69s89c91h12h16a49n93s 1280522989417

Přesně tak.

0/0
16.2.2017 9:05

M95i14l20e43n70a 45N89o67v76a17n58s88k64a 4742807169849

Můžete tu miliardářskou zahraniční lobby nějak konkretizovat? Nebo je to jen takové strašení neviditelným?

0/0
5.12.2016 9:28

L92i58b96o53r 14F75l15e21i38s48c57h17h19a24n81s 1980232199447

Podívejte se komu STK patří nebo s kým mají smlouvu, pak budete v obraze.

+2/0
6.12.2016 7:54



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.