Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
TC
T18o86m25á37š 87C12h47v59á75t72a29l
18. 6. 2016 12:26
Tak to jsem zvědavý např. na Escorty. Ty až do roku 2000 měly jednotku Ford EEC4, která NEMÁ žádnou podporu EOBD/OBD2 protokolu, ale diagnostický konektor (podle standardu OBD/J1962) měly. Jen v ní nepoužívaly OBD protokol, což je mmch. naprosto v pořádku a možné.
Už vidím hromadu expertů na emisích jak vyhodí lidi zbytečně, proto že "mají OBD a nekomunikují"
0
0
možnosti
MP
M30a38r78t55i12n 28P50r82á73š36e54k
16. 6. 2016 2:54
k čemu metodika projde na měřáku nebo neprojde a zbytek je FUK ! ať tam má místo řídící jednotky třeba počítadlo.
0
0
možnosti
LV
L10u98m45í50r 21V30i78t69h73a
16. 6. 2016 10:39
Asi ne, člověče. Když bude na výpisu z řídící jednotky závada, neprojde. Měřák není důležitej.
0
0
možnosti
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.