Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i27c80h46a27e35l 68R67a74d14a 4260337308796

DObrý den pane Fleischhans, znamená Váš článek to, že bude-li se využívat Vaše vlastní diagnostika a portál, který vedete, nebude docházet k oněm popisovaným nepravostem? V přemíře informací jsem se zamotal.

0/0
7.1.2016 19:51

S15t46a12n78d69a 22N41o89v95á14k 8589123776264

:-)....Píšete dobře, ale postavte se někdy v zimě v 7 hod. ráno na starou silnici u Holubic vedle brněnské dálnice ! Ten proud kamionů, také od Slavkova, který převáží zboží z jedné strany světa na druhý, většinou zbytečně, ale lidé mají práci, a naftu je také třeba prodávat, mezitím osobní auta, nepřetržitý proud čmoudících aut. A takhle....v podstatně větším měřítku, to jede na celé zeměkouli.

Jsem důchodce, který má auto jen na to, aby si zajel nakoupit, ev. k lékaři, tak i kdyby se zatím autem valil kouř jak z lokomotivy ve srovnání s tím co denně vidíte na silnicích, je brnkačka. Nebo zkuste v 6 hod. ráno, nebo ve tři odpoledne, přejet Ostravu po Rudné. Budete popojíždět po metru a z aut se kouří a kouří! Doporučíte mi, abych si koupil hybrid za třičtvrtě mega?

Pokud se týká elektromobilů. Už to tu jednou bylo v dokonalém stavu, ale......naftová lobby se postarala. Život není jednoduchý ! !!!!!!

0/0
6.1.2016 12:02

L95i51b57o26r 80F44l42e79i81s90c84h79h87a20n61s 1540592509417

Nemusíte mít Hybrid. I Diesel je s emisní technikou akceptovatelný, pokud tato funguje. Bohužel ve vašem kraji je nejvíce vytlučených filtrů částic a katalyzátorů, živíte tam firmy, které na internetu nabízejí ilegální odstraňování emisních systémů. Stát vás nechává na holičkách a vy to dýcháte. Ani Policie, ani úřady to nechtějí kontrolovat, ale daně si od vás berou.

V Americe existuje pro úřady vzorový dopis ke stažení, aby je těmto nabizitelům posílaly. Stojí v něm asi toto:

Z Vámi nabízených služeb je patrné, že se živíte ilegálním odstraňováním filtrů částic a katalyzátorů. Vyzýváme vás k okamžité ukončení této činnosti, veřejnou omluvu za její poskytování a zaslání seznamu jmen a adres zákazníků, komu jste tuto službu za poslední rok poskytl. Dále Vás předvoláváme k vysvětlení, proč tyto služby nabízíte, když vozidla zbavená emisních systémů nejsou nadále způsobilá v silničním provozu. Tím, že uvádíte na trh vozidla svou obchodní činností hromadně, vztahuje se na vás paragraf XY o uvádění vozidel do provozu na veřejných komunikacích bez emisních systémů, za což vám hrozí pokuta do 50 milionů (korun).

V Německu podporuje vláda dostavby filtrů částic do starších vozidel. Tady bohužel nemá ani zájem o to, že se na SME podvádí. Dokonce podporuje, abychom všichni v ČR měli zdravotní problémy tím, že nová metodika povoluje až o 5000 % vyšší výskyt sazí a prachových částic, než vylučuje auto s filtrem v pořádku. Nejjedovatější emise oxidů dusíku pak stát vůbec nenařizuje kontrolovat, naopak! Snahy o omezovače oxidů dusíku mohou být v nepořádku, protože se u emisní zkoušky dají zcela legálně podle nařízení MDČR obejít!

Takže na vaše zdraví stát chce s..át, a taky s..re.

Zdravíčko!:-(

+1/0
7.1.2016 15:28

R22o61m73a54n 35E46n34d87e29r37s 4845415675

Více elektromobilů!!:-)

+2/0
6.1.2016 10:33

L32i89b51o78r 62F68l16e48i45s71c66h30h87a84n41s 1520792439597

Docela jste to trefil na hlavičku, protože výsledky z měření na hybridních vozidlech s elektropohonem i spalovacím motorem např. potvrdila, že zrovna v dynamických režimech (prudké akcelerace, a ještě k tomu třeba i studený spalovací motor) je velmi vhodný "záskok" elektromotoru, kterému je jedno, zda se točí konstantně, nebo zda se roztáčí od nuly. Točivý moment má pořád maximální a to ulehčí spalovacímu motoru, kde tento má právě své slabiny nejen ve spotřebě, ale zejména v emisích největších jedů.

Dále některé hybridy ve fázích odlehčení pedálu okamžitě rekuperují energii zpět do baterie a nabíjejí pro brzdění. Brzdové desky se tak do intensity brzdění vozidla třeba do 180 Nm vůbec nedotknou brzd. kotoučů a tím nemaří získanou energii, ale pracují s ní. Před týdnem jsem jel z Mladé Boleslavi do Nové Paky a ze záznamu z měření jsem byl překvapen, že spalovací motor neběžel v 38% po celý čas jízdy. Nutno podotknout, že se jelo s hybridem, u kterého se nabíjí vysokonapěťová baterie pouze brzděním, ne ze zásuvky.R^

+1/0
6.1.2016 11:28

R97o60m46a13n 43E76n13d90e44r19s 4545605545

Díky, že jste mi otevřel obzor ještě daleko dál, než směřovala moje primitivní myšlenka. Ta vzešla z názoru, že moderní auta jsou beztak plná elektroniky a o romantickém ,,bublání osmiválce s vůní benzínu a tabáku" už to stejně nikdy nebude. Díky a karma!:-)

+1/0
6.1.2016 11:55

J16a53r21a 65R29a20n75k 1961816349731

Mate pravdu, mela jsem 3 roky Prius Hybrid a byl uzasny, akorat do snehu nebyl moc dobry, je strasne nizky na silnici. Temer veskere taxiky v Kanade jsou hybridy. Skoda, ze nepovolili vyrobu ZENN Car, ve Statech je kupovali, vyrabeli se v Kanade, ale prodavat se zde nesmeli;-(

+2/0
6.1.2016 22:51



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.