Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Zase další jobovka, přesto karma

0 1
možnosti
LF

Asi Vám nerozumím, co míníte pod tou "jobovkou", neživím se blogy, jako Vy. Karma mne nezajímá. Zajímá mne, čím bych mohl zlepšit něco ve svém oboru a pokud to nesvedu, ponaučím se pokusím se příště, ale ne často a kvantitou, ale méně snad s podařenější kvalitou. 

Do jiných oborů se nepletu, neb nejsem vševědoucí, jako možná Vy, moje milá kritičko. Jsem ryzí technik, Vašim tématům nerozumím, ani nechci. Každý dělá něco jiného. Já spravuji auta a emisní vraky, abyste Vy neměla astma, kašel nebo rakovinu. Omlouvám se tedy takovým "karmařům" jako Vy. Rád bych Vám karmu předal, abyste více bodovala, když Vás to baví, ale nevím algoritmus, kterým se to dělá. Já o ni nestojím. Jde my o dýchání mezi zácpami aut s neomalenými majiteli, kteří smrdí ne sobě, protože jedou dopředu, ale za sebe a svému pěšímu okolí. Vy asi budete ráda dýchat nějaké čmoudíky, nebo co. Zkuste mi to vysvětlit, co Vás tak popudilo k aktivitě negativně hodnotit. Děkuji.

0 0
možnosti
OP

Pane Fleischhansi. rozparádil jste se, ale moje poznámka vůbec není zaměřena proti vám. Je to jen konstatování, že jste napsal o dalším podvodu, o kterém běžný občan neví, ale vědět by měl. (Pojem jobovka pochází od starozákonních Jobových ran, kdy na dobrého člověka Joba uvalil Hospodin nejrůznějšími těžkostmi, včetně hospodářských škod i úmrtí rodiny, aby si otestoval jeho oddanost)

0 0
možnosti
LF

Právě proto! Pak nechápu proč "přesto karma".. ale to je jedno..

0 0
možnosti
OP

Protože obvykle se za špatné zprávy neděkuje :-)

0 1
možnosti
LF

Já myslím, že by se děkovat mělo i za špatné zprávy, když se občan dozvěděl něco, co by vědět měl a předtím díky lžím státu toto nevěděl.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik