Děkujeme za pochopení.
K27a61r63e59l 30C91a68c93h
No - já na své Merivě na okně vylepenou zelenou známku s číslem 4 mám. Jen tam je fixou napsána německá SPZ z doby, kdy to auto patřilo předchozímu majiteli v BRD. Takže bych ji měl vyměnit? Když ano, tak proč, když se ta známka týká auta a ne na jakého majitele je registrováno ? Jsou to prostě zhovadilosti.
K94a89r23e15l 60C73a65c56h
Jen mi přijde divné, že se ta nálepka musí dodatečně kupovat, když odvisí pouze od typu vozidla. Neměla by být na autě již od jeho prodeje? A to zcela automaticky? Tedy alespoň od té doby, co nějaký zelený mozek ty nálepky související se zónami vymyslel a proloboval v parlamentu.
L11i97b21o36r 78F56l61e96i38s91c26h62h25a33n75s
No, nízkoemisní zóny fungují zatím v Německu a západní Evropě. V ČR se to ještě prolobovává. Do zahraničí nízkoemisní plakety prodává např. každá smluvní DEKRA STK, ale zda před nebo po nalepení samolepky na okno emise vyhovují, není nikdo povinen měřit. Na emisních stanicích se emise dlouhodobě téměř všude podvádí, protože to legislativní systém umožňuje. Takže doposud pouze byznys s emisemi, které jsou stejně hnusné se známkou i bez ní.
L95a78d26i61s97l61a88v 48D31i83b93l94í31k
Myslím, že výběr jaká auta do nízkoemisních zón můžou je nyní jasný. Žádný diesel mladší deseti let. Jemné prachové částice a oxidy dusíku jsou největší hrozbou pro obyvatele velkých měst. Starý Mercedes ztrácející se v oblaku kouře nebo cokoliv benzínového je pro naše zdraví daleko méně škodlivé. Jj, ekonáboženství vládlo světu až se ucho utrhlo
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.