Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ostatní mlčí, protože - dosti logicky - doufají, že se na ně nepřijde.

Asi jako když si malé děcko zakryje oči a věří, že ho nikdo nevidí. ;-D

8 0
možnosti
VS

Sledujeme jen další díl seriálu, jak regulovat co se dá, hlavního to programu EU, přitom emise vypouštěné lodní a leteckou dopravou jsou násobně větší než u osobní dopravy. Nikdo také nezveřejnil vliv bio složek (metylester a etanol) na emise, nemyslím, že to vylepší, když v obou případech dochází k poklesu výkonu stroje. Prostě celý svět se v prdel obrací.:-(

7 1
možnosti
Foto

Naše štěstí je, že v době vynálezu spalovacího motoru  nebyli zelení, jinak jezdíme v kočárech,. Tím chci říct, že díky zeleným jsou emise ve spalovacích motorech na takové hodnotě, že je splnit je technický problém, zejména u naftových motorů. Proto v USA a Japonsku je podíl naftových motorů v osobních vozech minimální, protože jejich výhoda o proti beznínovým motorům je iluzorní.

11 0
možnosti
Foto

máme být tedy štěstím bez sebe, když se otrávíme emisemi a smogem? Vůbec nejlepší je dát si hlavu do igelitového sáčku a začít zhluboka dýchat.

0 9
možnosti
OP

Spíše se ptám, proč mlčí ti, co o těch podvodech vědí nebo je tuší

2 0
možnosti
Foto

Být žalován pro pomluvu není asi zase tak příjemné.

2 0
možnosti
RP

My doma  neplivem,  jsme s ním spokojeni  a určité bychom  si koupili zase.R^

0 0
možnosti
JJ

J60a71n 85J83a89n70e26č76e58k

30. 9. 2015 11:53

Máte rádi šmejdy, kteří si s vámi vytírají zadek? ;-D

0 3
možnosti
IH

I10v10a54n 62H35r89b29e22k

30. 9. 2015 10:23

Vážení přátelé, poslední odstavec o kotlích mně oslovil. 

Teď se propagují dle směrnic EU a i v ČR( samozřejmě) kotle na uhlí čtvrté a páté třídy, stát platí pekelné dotace(výrobci zmíněných kotlů si mnou ruce) za kotle, které jsou  certifikovány státní zkušebnou za použití uhlí, které snad zákazník není ani schopen koupit, ale to už se při standardním provozu kotle neřeší, dáte nekvalitní uhlí a spaliny jsou někde jinde - ale dotace byly vyplaceny - a o to přeci hlavně jde. Příběh - koupili po 20-letém používání kotle jiné uhlí, zahraniční, za 1 rok měli znečištěné spalinové cesty, jako po 20 letech.:-(  Dieselgate - to samé v bledě modrém.

5 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik