Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

Bohužel, rozlišovací schopnosti nejvyšších odborníků ze společnosti DEKRA jsou pod úrovní průměrně vzdělaného technika, protože mluvčí společnosti DEKRA v televizní relaci katastrofálního výsledku u jejich hlavní SME s STK naznačuje, že by kontrola "pravděpodobně" vůz ilegálně přestavěný na Etanol musela odhalit. 

To je tedy "pověřená zkušebna" buď na velmi nízké úrovni, když si v rámci "schvalovacích řízení" na přestavby na Etanol ani nevyzkouší, jak se systém chová při přepínání z jednoho paliva na druhé, nebo i ta schvalovací řízení podceňuje a spíše než bezpečnosti přestaveb a technickým souvislostem (např. že se řídící jednotka motoru s tou etanolovou neustále "hádají" a negativně zasahují adaptace), se spíše soustředí na obchodní výsledek. Z takových schvalovaček kapou přece také peníze. Na DEKRU už by si měl konečně někdo řádně došlápnout, a soustředit se, co jí Ministerstvo bez jakýchkoliv pochybností "baští", protože co se v těchto kuloárech děje, je skutečně zarážející. Pan Ing. Josef Pokorný byl samozřejmě kapitolou, která Ministerstvo poškodila nejvíce. Jeho sliby a výroky zcela mimo realitu vzbuzují po létech, kdy co kde řekl (archív jeho výstupů v médiích), skutečně úsměv a pláč dohromady.

0 0
možnosti
MM

Bohužel jak typické... Kdo to na MD trochu zná nebo tím odborem alespoň prošel, tak ví, že dřívější dlouhodobý šéf odboru provozu silničních vozidel (p. Josef Pokorný) vždy šel na ruku "spřáteleným" organizacím. Odbor z jeho vedení se bude ještě dlouho vzpamatovávat :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik