Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Článek je snůška oblíbených keců o E85. Stejně jako jsou odpůrci-zde převažují,tak jsou i příznivci-stačí hledat jinde a najdete jich taky dost.Pro mě je to čistá demagogie.Rád řeknu proč.Já jezdím už tři roky na E85 na Hondě Civic a nemám problém.Neznám rozdíl mezi startováním v zimě nebo létě,neuhořel jsem spálen neviditelným plamenem ani za tu dobu mi neměnili těsnění v palivové soustavě,nemám podpálené ventily.Jestli tedy nějaký p.Fleischhans tvrdí,že se těsnění v agresívním lihu rozpustí, tak v případě Hondy Civic lže.Obecné řeči, že v budoucnu hrozí to či ono.Je li autor chlap,tak ať napíše,že dejme tomu za 5 let za mým autem se potáhne proud vytékajícího lihu z netěsné palivové soustavy.Já mu pak ukáži auto v pořádku a on bude muset uznat, že neměl pravdu- a nebo v případě opaku já.Není nic lepšího, než praktická zkušenost.Zde ale odpůrci E85 o skutečné porovnání provozovaného auta s jejich domněnkami nestojí.Autor jinde píše,že testoval E85 dva roky a pak mu z testů vyšlo,že bude v budoucnu téct palivová soustava.Tak já už testuji 3 roky v provozu auta a nic.Koho test je z dlouhodobého hlediska směrodatnější?

0 0
možnosti

Na motoristicky zaměřeném portálu Motofocus vyšla anketa, jak se k dodatečným přestavbám vozidel na E85 staví profesionálové opraváři. Výsledky jsou zde: http://www.motofocus.cz/anketa/5910,vysledky-ankety-etanol-e85

0 1
možnosti

:-)  Je Vám známo, že již Amerika, konkrétně Argenitina jezdí na čistý líh již nejméně 40 roků? Kupodivu národ ještě nevymřel a auta jim jezdí pořád. Chce to zřejmě přizpůsobit motory. Já se svým dieslem jezdím také na bionaftu šetřím 5.- kč na litru, no neberte to! Nemám žádné HDi, tudíž ani problém. Jeden čas jsem dokonce jezdil na přefiltrovaný olej po smažení řízků! S tím autem jezdím dosud a pořád dobře a už mám ujeto přes

300 000 km. Čili .....mně to vyhovuje Vám ne! Každý jsme jiný a každý se stavíme k technice jinak ! !!

1 0
možnosti

Autor píše o továrně upravených a neupravených vozidlech v ČR a jaké hrozí nebezpečí z těch druhých. Pokud znáte situaci v Argentině, tak to sem pro srovnání postněte. Jinak váš příspěvek nemá smysl.

A jestli jste ještě neviděl gumová těsnění rozežraná bionaftou, tak to pak vypadá jako mazlavé mýdlo.

1 1
možnosti
Foto

I17v75o 92C67i41l32i89c37h

4. 5. 2015 21:42

Já se teď na tu burešovinu chytil též. Delší dobu jsem nejezdil mým autem, protože vždy, když jsem potřeboval někam jet, bylo k dispozici menší a úspornější auto manželky, které jsem navíc nemusel vytahovat z garáže, protože tam se ta moje začátečnice pořád ještě bojí. A neuvědomil jsem si, že dnešní benzín již není ten, co býval a že mi na sebe díky povinné příměsi biolihu začne vázat vodu mnohem, mnohem dřív. Takže mi to auto nešlo nastartovat,  chcípalo apod. Je to moje chyba? Já o ty příměsi nestojím, obzvlášť když vím, že mi ten benzín dokonce prodražují ;-€

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik