Děkujeme za pochopení.
P57e17t93r 48K88a34b81e29l59e
Článek je snůška oblíbených keců o E85. Stejně jako jsou odpůrci-zde převažují,tak jsou i příznivci-stačí hledat jinde a najdete jich taky dost.Pro mě je to čistá demagogie.Rád řeknu proč.Já jezdím už tři roky na E85 na Hondě Civic a nemám problém.Neznám rozdíl mezi startováním v zimě nebo létě,neuhořel jsem spálen neviditelným plamenem ani za tu dobu mi neměnili těsnění v palivové soustavě,nemám podpálené ventily.Jestli tedy nějaký p.Fleischhans tvrdí,že se těsnění v agresívním lihu rozpustí, tak v případě Hondy Civic lže.Obecné řeči, že v budoucnu hrozí to či ono.Je li autor chlap,tak ať napíše,že dejme tomu za 5 let za mým autem se potáhne proud vytékajícího lihu z netěsné palivové soustavy.Já mu pak ukáži auto v pořádku a on bude muset uznat, že neměl pravdu- a nebo v případě opaku já.Není nic lepšího, než praktická zkušenost.Zde ale odpůrci E85 o skutečné porovnání provozovaného auta s jejich domněnkami nestojí.Autor jinde píše,že testoval E85 dva roky a pak mu z testů vyšlo,že bude v budoucnu téct palivová soustava.Tak já už testuji 3 roky v provozu auta a nic.Koho test je z dlouhodobého hlediska směrodatnější?
L26i70b88o58r 43F93l76e42i44s65c18h41h26a38n11s
Na motoristicky zaměřeném portálu Motofocus vyšla anketa, jak se k dodatečným přestavbám vozidel na E85 staví profesionálové opraváři. Výsledky jsou zde: http://www.motofocus.cz/anketa/5910,vysledky-ankety-etanol-e85
S74t55a64n97d53a 94N35o84v72á35k
Je Vám známo, že již Amerika, konkrétně Argenitina jezdí na čistý líh již nejméně 40 roků? Kupodivu národ ještě nevymřel a auta jim jezdí pořád. Chce to zřejmě přizpůsobit motory. Já se svým dieslem jezdím také na bionaftu šetřím 5.- kč na litru, no neberte to! Nemám žádné HDi, tudíž ani problém. Jeden čas jsem dokonce jezdil na přefiltrovaný olej po smažení řízků! S tím autem jezdím dosud a pořád dobře a už mám ujeto přes
300 000 km. Čili .....mně to vyhovuje Vám ne! Každý jsme jiný a každý se stavíme k technice jinak !
I74v38o 66H90l26a76v33ů80n89ě81k
Autor píše o továrně upravených a neupravených vozidlech v ČR a jaké hrozí nebezpečí z těch druhých. Pokud znáte situaci v Argentině, tak to sem pro srovnání postněte. Jinak váš příspěvek nemá smysl.
A jestli jste ještě neviděl gumová těsnění rozežraná bionaftou, tak to pak vypadá jako mazlavé mýdlo.
I45v77o 69C56i23l47i41c77h
Já se teď na tu burešovinu chytil též. Delší dobu jsem nejezdil mým autem, protože vždy, když jsem potřeboval někam jet, bylo k dispozici menší a úspornější auto manželky, které jsem navíc nemusel vytahovat z garáže, protože tam se ta moje začátečnice pořád ještě bojí. A neuvědomil jsem si, že dnešní benzín již není ten, co býval a že mi na sebe díky povinné příměsi biolihu začne vázat vodu mnohem, mnohem dřív. Takže mi to auto nešlo nastartovat, chcípalo apod. Je to moje chyba? Já o ty příměsi nestojím, obzvlášť když vím, že mi ten benzín dokonce prodražují
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.