"Ještě větší blbec než jsme čekali" - emisní technik na STK

29. 01. 2019 11:02:54
Absolvují několikatýdenní školení, kontroluje je státní odborný dozor, metodika je od "specialistů" z MDČR, program on-line měření emisí vyvíjeli počítačoví experti, ale marná sláva, když z toho vyleze, s prominutím, tohle "lejno"

Neuplynulo ani 14 dní od mého posledního blogu a už se mi zde hromadí desítky stížností od lidí, co je na linkovém pracovišti Měření emisí u STK zaskočili.

Zcela zaskočen se cítil majitel vozu OPEL Zafira, co si na protokolu z měření emisí přečetl následující důvod jeho nevyhovění:

Emise = 0 %; Otáčky = 0 rpm; Teplota motoru = 0 °C, abych to nezdržoval, ostatní hodnoty všechny NULA!

Majitel auta se obrátil na svůj autoservis, aby mu tento výsledek osvětlil. Kontrolní technik, mimochodem ostřílený opravář, kterému Ministerstvo dopravy před pár týdny odebralo osvědčení kvůli novému zákonu, který říká, že když měří Emise a zároveň opravuje auta, octl se novým pravidlem v přímém střetu zájmů. Takže přišel o práci jako tisíce jeho kolegů v ČR.
Zpět ke zdviženému obočí opraváře aut nad protokolem: "Po pravdě protokol o autě neříká vůbec nic, takže nevím, na co zní reklamace na tohle auto. Kdybych chtěl prodat emisní přístroje, jakože k tomu mám důvod, když mi stát zakázal emise měřit, tak bych tuhle zakázku nepřijal a řekl bych Vám, abyste jal kam chcete, ale s tímhle vás taky nikdo nepřijme, když ze zákonného protokolu neví vůbec nic. Jsou zde samé nuly!!!"

Podivné je, že majitel tohohle auta má jen 30 dní na to, aby opravil něco, co u stanice měření emisí neumí vůbec definovat a to "NIC" dokonce zaprotokolují. Avšak doslova alarmující je, že přes všechny stupně zpřísnění technických kontrol se dostane takový protokol s nejvyšší právní vážností do systému přes všechna bezpečnostní opatření, která má bránit proti podvodům. Přiložené protokoly jen dokladují, jak špatnou práci Ministerstvo dopravy odvedlo, protože tohle je jen vrchol ledovce, který umožňuje nejen masové podvody na kontrolách, ale i poškozovat tisíce majitelů vozidel, kteří se octnou s odebraným schválením o technické způsobilosti jejich vozidel před neřešitelným problémem.

Majitel auta: "Co mám s tím autem dělat, když v protokolu není vůbec žádný zdokumentovaný důvod a oni mne vyhodili? Jak to, že kontrolor krčí rameny a oponuje, že emisně moje auto nevyhovuje, když na protokolu vlastně samými nulami dokazuje že všechny emise jsou nula? Jak pracuje ten jejich IS-TK, když tam dovolí poslat samé nuly? Kam pojedu na emisní opravu auta, když stát vyhání Měření emisí z autoopraven dělají je ve frontě před STK, kde se s nikým moc nemažou. Navíc tomu jak je vidět vůbec nerozumí."

Evropský parlament přijal petici popisující korupční a diskriminační systém STK v ČR.

Autor: Libor Fleischhans | úterý 29.1.2019 11:02 | karma článku: 47.33 | přečteno: 19775x

Další články blogera

Libor Fleischhans

Stát ve státě, DEKRA a hnusný věci kolem...

Státem regulovaní majitelé STK drží při sobě jak nikdy předtím. Vyhazují auta, kterým nic není. Namísto ca 1.450,- Kč platili důchodci se zánovní Toyotou 3.400,- Kč jen proto, že technici i samotné DEKRY jsou odborností úplně mimo

22.1.2019 v 7:37 | Karma článku: 39.14 | Přečteno: 3302 | Diskuse

Libor Fleischhans

Pokuty za přetočený tachometr u STK nepadají (zatím...)

Už jste zažili šok, když na vás u STK vybafnou, že mu musíte doložit, proč je jiný stav km na tachometru, než je skutečnost? Jinak u STK nevyhovíte? Více než třetina vozidel v ČR je s přetočeným tachometrem. Příští rok přitvrdí!

9.12.2018 v 10:45 | Karma článku: 19.51 | Přečteno: 916 | Diskuse

Libor Fleischhans

Qui custodiet ipsos custodes?

...aneb "Kdo bude hlídat samotné hlídače?" Úředníci Ministerstva dopravy nasadili obludné páky, aby zničili zbytek malých podnikatelů. Jejich přepadovky mají znaky návštěv STB s účelovými nálezy u disidentů před rokem 1989.

6.10.2018 v 18:33 | Karma článku: 27.37 | Přečteno: 1313 | Diskuse

Další články z rubriky Občanské aktivity

Zdenek Horner

Odlišné sexuální chování jako nepřípustná hloupost?

Kdo v těchto otázkách může moralizovat? Katolíci chtějí umravňovat svět v době, kdy po desetiletích tutlání konečně svolali vlastní konferenci proti sexuálnímu zneužívání celibátními šílenci. Čtvrté pohlaví je celibátník.

21.2.2019 v 14:19 | Karma článku: 10.46 | Přečteno: 569 | Diskuse

Vašek Peričevič

Kauza: Petr Kramný - MUDr. Igor Dvořáček, nejpilnější znalec v České republice II.

Bývalý přednosta Ústavu soudního lékařství v Ostravě MUDr. Igor Dvořáček je duchem případu Petra Kramného a dle našeho názoru "Capo di Tutti Capi" v Ostravě. Po měsících investigativní práce přinášíme konkrétní účtované částky.

21.2.2019 v 10:57 | Karma článku: 43.48 | Přečteno: 6153 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Kdo se bojí federalizace Evropy ? Odpůrci EU či NATO ? Nebo pohrobci komunistů ?

Snad všichni vědí,že se musí EU přeformátovat. Úvahy o několikavrstvé demokracii vypouštějí " odborníci" i pitomci. Moc se od sebe neliší. Možná jen slovníkem.Jedno je jasné. Změny budou a budou dost zásadní.

20.2.2019 v 12:23 | Karma článku: 11.69 | Přečteno: 517 | Diskuse

Zdenek Horner

Koho zajímá, co chtějí?

Takto výstižně se vyjádřil jeden kulturní rasista na adresu Romů, kteří nechtějí být nazýváni cikány. Protiromské diskuze se množí v závislosti na tom, jak problematika migrantů již ustupuje, alébrž je potřeba dál budovat nenávist

18.2.2019 v 6:29 | Karma článku: 7.81 | Přečteno: 452 | Diskuse

Zdenek Horner

Co je na vytrvalém cikánování nejhorší?

Různí obhajovatelé zemitosti obhajují svůdnou pudovou zemitost, jíž lze někoho veřejně ponížit a většina lidí tomu přizvukuje. Je to stejné jako tvrdit, že jsme vždycky ženy mlátili, tak mě to naučili, tak ji budu mlátit do smrti.

15.2.2019 v 18:34 | Karma článku: 13.31 | Přečteno: 1137 | Diskuse
Počet článků 32 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3149

Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Najdete na iDNES.cz