"Ještě větší blbec než jsme čekali" - emisní technik na STK
Neuplynulo ani 14 dní od mého posledního blogu a už se mi zde hromadí desítky stížností od lidí, co je na linkovém pracovišti Měření emisí u STK zaskočili.
Zcela zaskočen se cítil majitel vozu OPEL Zafira, co si na protokolu z měření emisí přečetl následující důvod jeho nevyhovění:
Emise = 0 %; Otáčky = 0 rpm; Teplota motoru = 0 °C, abych to nezdržoval, ostatní hodnoty všechny NULA!
Protokoly z měření emisí ukazují samé nuly a systému to nevadí |
Majitel auta se obrátil na svůj autoservis, aby mu tento výsledek osvětlil. Kontrolní technik, mimochodem ostřílený opravář, kterému Ministerstvo dopravy před pár týdny odebralo osvědčení kvůli novému zákonu, který říká, že když měří Emise a zároveň opravuje auta, octl se novým pravidlem v přímém střetu zájmů. Takže přišel o práci jako tisíce jeho kolegů v ČR.
Zpět ke zdviženému obočí opraváře aut nad protokolem: "Po pravdě protokol o autě neříká vůbec nic, takže nevím, na co zní reklamace na tohle auto. Kdybych chtěl prodat emisní přístroje, jakože k tomu mám důvod, když mi stát zakázal emise měřit, tak bych tuhle zakázku nepřijal a řekl bych Vám, abyste jal kam chcete, ale s tímhle vás taky nikdo nepřijme, když ze zákonného protokolu neví vůbec nic. Jsou zde samé nuly!!!"
Podivné je, že majitel tohohle auta má jen 30 dní na to, aby opravil něco, co u stanice měření emisí neumí vůbec definovat a to "NIC" dokonce zaprotokolují. Avšak doslova alarmující je, že přes všechny stupně zpřísnění technických kontrol se dostane takový protokol s nejvyšší právní vážností do systému přes všechna bezpečnostní opatření, která má bránit proti podvodům. Přiložené protokoly jen dokladují, jak špatnou práci Ministerstvo dopravy odvedlo, protože tohle je jen vrchol ledovce, který umožňuje nejen masové podvody na kontrolách, ale i poškozovat tisíce majitelů vozidel, kteří se octnou s odebraným schválením o technické způsobilosti jejich vozidel před neřešitelným problémem.
Majitel auta: "Co mám s tím autem dělat, když v protokolu není vůbec žádný zdokumentovaný důvod a oni mne vyhodili? Jak to, že kontrolor krčí rameny a oponuje, že emisně moje auto nevyhovuje, když na protokolu vlastně samými nulami dokazuje že všechny emise jsou nula? Jak pracuje ten jejich IS-TK, když tam dovolí poslat samé nuly? Kam pojedu na emisní opravu auta, když stát vyhání Měření emisí z autoopraven dělají je ve frontě před STK, kde se s nikým moc nemažou. Navíc tomu jak je vidět vůbec nerozumí."
Evropský parlament přijal petici popisující korupční a diskriminační systém STK v ČR.
Libor Fleischhans
Policie změřila v Praze 43 emisně nevyhovujících vozidel ze 68...
Šéf dopravní Policie Jiří Zlý oznámil, že na žádost Ministerstva životního prostředí začali v září měřit emise v pražských ulicích. Dvě třetiny aut smrdí tak, že by neprošla emisní kontrolou. MDČR jim teda mohlo říct, že je to OK!
Libor Fleischhans
Co dýcháte v kabině auta, když jedete Prahou?
Testem jsme zjistili, že se mikročástice z uzavřeného prostoru vytrácejí. Z výfuků ostatních aut vnikají do kabiny třeba u školky, kde nakládáte své děti. Ulpívají jen na vlhkých površích. V kabině auta, jsou to plíce vašich dětí.
Libor Fleischhans
Je snahou Ministerstva dopravy, aby technické kontroly nefungovaly?
Rozpoznat vozidla trestuhodně zanedbaná nebo ilegálně zbavená emisních systémů dnes není problém, ale jakoby se Ministerstvo snažilo o opak. Když pak Policie ani soudy nekonají, je výsledkem životu nebezpečno a vzduch plný jedů...
Libor Fleischhans
Na linkách STK vyhazují z emisí i naprosto zdravá auta
Po reportážích o masově podvádějících STK hrozí Ministerstvo dopravy jejich kontrolami. Kontroloři tak z devótnosti vyhazují z měření emisí i zdravá auta. Díky amatérismu techniků stihne podobný osud tisíce starších aut bez závad
Libor Fleischhans
Lobbuje poslanec Kolovratník za ruské mafie v byznysu STK?
Poslanec Martin Kolovratník (ANO) uzákonil délku linky STK na 26 m! Je to jako kdyby Lukašenko uzákonil výšku prezidenta na 182 cm. Ruští STK baroni dokázali, že ČR je jediným státem na světě, který má v zákoně "rozměr" v metrech.
Další články autora |
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město
Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...
Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar
Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...
Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste
Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...
Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump
Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...
USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek
USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.