- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tentokrát jsou v tom výrobci nákladních vozidel nevinně. Ilegální úpravu motorů a jejich emisních systémů si totiž pořizují sami speditéři, aby uspořili náklady a byly konkurenceschopnější. Ročně tím při své činnosti ušetří desetitisíce především na spotřebě nafty a redukčního činidla AdBlue.
Jedná se však však i daňové podvody na ekologických úlevách z mýtných poplatků. Alarmující je, že o podvodech musí vědět více lidí, než jen řidič, který AdBlue pravidelně na cestách netankuje, přestože jeho vozidlo je viditelně označeno emisní normou na dveřích tahače. Musí o tom vědět účetní, ekonom firmy a i majitel spedice.
Celou reportáž naleznete zde: http://www.asem.cz/aktuality/novy-diesel-skandal-manipulovane-tahace-z-vychodu-poskozuji-ovzdusi-eu
Další články autora |
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...