Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

STK: Desítky poslanců ovlivňováni zahraničními podnikateli. Ohýbají české zákony.

5. 12. 2016 9:00:00
Ukrajinská, ruská, slovenská a německá lobby leští kliky pracoven poslanců a Ministerstva dopravy, aby si zajistili miliardový byznys v kontrolách STK. Německo má 33.000, Anglie 24.600, ale Česko jen 380 STK. Jen u nás zdražuje...
Zahraniční velkopodnikatelé s cizím  dialektem: Zahraniční velkopodnikatelé s cizím dialektem: "My chceme penize každe dva roky od všech majitelu vozidel. Zdržovať ho něbuděme." (123rf)

Do 19. 12. 2016 se připomínkuje novela zákona 56/2001 Sb. která prakticky rozhodne o opouštění venkova celou jednou podnikatelskou sférou. Malé autoopravny na venkově by mohly stejně jako ve Velké Británii nebo v Německu či Rakousku dostat příležitost ve zřizování tzv. "Malých STK". Český zákon jim to však zakáže.

Technické kontroly tím programově zdražují, zatímco zavedením tzv. "Malé STK" by zlevnily minimálně o polovinu!

Přestože evropská směrnice 2014/45/EU umožňuje stejně jako v Británii a Německu provozovat "Technické kontroly" v jednom místě s opravami a jejich počet nikterak neomezuje, prosadila miliardářská zahraniční lobby v Česku opak: Novela zákona zakazuje ekonomickou spjatost "Technických kontrol" s opravami a údržbou vozidel.

Jako jedinou možnost kontrolovat auta umožňuje zákon jen "velkokapacitní lince", kterých je ca 380. Český zákonodárce vyhověl praktickému zákazu konkurence na úkor venkovu, který mohla oživit šance evropského nařízení, dostat "Technické kontroly" blíže k občanovi a zlevnit je. Novela zákona se však postarala o opak. STK zdražují a dostupné v odlehlých místech nebudou. Kdo zatím stojí?

Jak teď, v roce 2016 fungují STK v České republice je patrné z tohoto našeho snímku. Tato Jak teď, v roce 2016 fungují STK v České republice je patrné z tohoto našeho snímku. Tato "dýmovnice" prošla před okamžikem emisní kontrolou s výsledkem "VYHOVĚL". System Ministerstva dopravy v ČR bude nadále motivačně nastaven na "PODVÁDĚT". Lépe se nám tedy dýchat rozhodně nebude. (ASEM)

Ing. J.K.: "Proč chci rozšířit na "Malou TK+ME"? Protože jen třeba z dvaceti emisí měsíčně jsem vyměnil 11 katalyzátorů a dva filtry částic. Na STK stejně auta připravuji a pak s nimi musím pro známku jezdit jinam, čímž jen ztrácím čas."

Jak zahraniční miliardářská lobby ovlivňuje náš venkov v podnikání a neřeší tím čistotu vzduchu, čtěte v detailech článku (kliknutím na obrázek).

Autor: Libor Fleischhans | pondělí 5.12.2016 9:00 | karma článku: 22.87 | přečteno: 1349x

Další články blogera

Libor Fleischhans

Měření emisí nezkvalitní, rozhodli o tom mocní

Servisní pokyny ŠKODA Auto ohrožují bezpečnost státu. Policejní vozy neprošly emisní kontrolou, neměly totiž načtené emisní testy v Readiness Code, které koncern u "měření emisí" vyžaduje. Včera výrobce pokyny změnil, auta projdou

19.9.2017 v 8:53 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 594 | Diskuse

Libor Fleischhans

Jedu z STK , ale nejsem OK!

Reportáž ČT z "Emisí" u STK ukázala, že zfalšování výsledku úřední listiny není až tak velký problém, když se ví "jak". Zpřísní emise po této reportáži? VIP klienti se bát nemusí, jsou s kontrolorem za vraty zkušebny beze svědků..

11.9.2017 v 15:36 | Karma článku: 21.18 | Přečteno: 1363 | Diskuse

Libor Fleischhans

Kus polského železa a hlíny prodávaný desetitisícům motoristů za pět tisíc!

Přijel k nám majitel Ford Focus s problémem, že auto jede po opakovaných opravách v autoservisu v nouzovém režimu a svítí kontrolka. To, co jsme při inspekci odhalili, předčilo naše nejhorší očekávání...

25.7.2017 v 22:51 | Karma článku: 31.78 | Přečteno: 3259 | Diskuse

Libor Fleischhans

Děravé filtry částic prodávány s vědomím Ministerstva i ČOI a na "Emisích" procházejí!

Svět motorů dnes zveřejnil výsledek testu porovnání náhradních dílů tolik diskutovaných filtrů částic. Na světě je další skandál: Ví o tom totiž jak Česká obchodní inspekce, tak i Ministerstvo dopravy, jenže už rok a půl nekonají.

17.7.2017 v 13:17 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 1897 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Tomáš Lajkep

Evropská unie a feminismus

V tomto článku tvrdím, že EU je feministická, ale pod slovem feminismus nemyslím nic hanlivého, myslím tím toliko politické angažování feminního názoru.

19.10.2017 v 11:03 | Karma článku: 4.37 | Přečteno: 158 | Diskuse

Přemysl Čech

Pokora pana Paroubka.

P, písmeno prohry, pravdy, poučení, pýchy. pokřivení, pokání, pokory.Pan Paroubek položil pravěkou partaj prolhaných posměváčků. Postavil partaj prý proletářskou. Poslouchejte příběh poctivého pana Paroubka, postrádající panděro.

8.10.2017 v 14:07 | Karma článku: 9.30 | Přečteno: 469 | Diskuse

Alena Hrdinová

Jak se stateční diskutéři utkali s falešným profilem (pro ADMINA BLOGU)

Mám dnes zajímavý den. Potkala jsem "odvážné" chlapy, kteří neváhali dát najevo, že pro pravdu jsou ochotni udělat cokoliv, i urážet protivníka... A tak se ptám: za slušnost, respekt, morálku a úctu vůči druhým by bojovali taky?

4.10.2017 v 21:07 | Karma článku: 13.37 | Přečteno: 446 | Diskuse

Tomáš Lajkep

Zda je křesťanské přijímat uprchlíky z muslimských zemí, potažmo Muslimy

V tomto článku se pokusím mluvit o důvodech pro a proti. Další je uvedeno níže. A kdybych nemusel vyplnovat ten prex nedělal bych to.

19.9.2017 v 10:37 | Karma článku: 6.83 | Přečteno: 348 | Diskuse

Tomáš Lajkep

onkologická péče

S onkologií mám vlastní zkušenost. Již více, než 10 let mám v mozkovém kmeni nádor, prodělal jsem ozařování i chemo, všechno jsem zatím přežil a tak se dovoluji mít k té věci vlastní názor

15.9.2017 v 9:47 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 440 | Diskuse
Počet článků 23 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2511

Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.