Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Středoškolský profesor jezdí v Mercedesu? A pak, že stále mají málo....:-/

0 0
možnosti

Až auto neprojde tak ho dám sešrotovat a nebo s ním budu jezdit jen mimo silnice. Žádný problém.

0 2
možnosti

Take se mi stalo, ze jsem v Mjuniku neprosel technickou kontrolou. Technik si postavil Harleye na Seitenständer a kdyz tam prijel s tim pristrojem na mereni svetel zakroutil hlavou, odesel a prines mi protokole ze kvuli spatne serizenejm svetlum nevyhovuje.

Podival jsem se na to a jen rekl zavolejte mi sefa. A on se divil proc. Beze slova pak pritah tu svetlomernou masinu znova, pozadal mne abych si na sveho Davidsona sedl a zacal merit. Pak se omluvil a prines protokol s poznamkou bez zavad.

0 0
možnosti
Foto

Kapitáni německého automobilového průmyslu sídlícího v ČR mají jasno. Je zapotřebí stará auta tamtéž poslat do šrotu a nákupem nových automobilů omladit v Česku vozový park. [>-]

0 2
možnosti

Myslím, že toto není ten případ. Zaměstnanci STK baronů vyhazují auta díky A) špatné metodice a špatného průvodce emisním testem emisních přístrojů

B) nevzdělanosti mechaniků, kteří vesměs a většinou emise podvádějí, jak to jen jde. Některé kontroly dle ISTP trvají jen 3 minuty. To není možné auto ani napojit a projít emisním testem. Běžné časy nejdou pod 15 až 20 minut.

Každý autoopravář, co tyhle systémy zná, tak ví, že by tahle auta měla podobnou známku na vysvědčení na emise jako ta nová. Někdy jsou přímo vstřikované "moderny" mnohem horší na jedovaté nespálené uhlovodíky, které jsou právě u DI o řád vyšší, aniž by je někdo takhle vyřadil. Metodiky HC vůbec neomezuje.

0 0
možnosti

Byl jsem na technické před měsícem. Stál jsem u toho analyzátoru. Viděl jsem, jak celá zkouška probíhá, včetně toho, jak se generují a zobrazují naměřené hodnoty. Nic z toho, o čem píšete, potvrdit nemůžu.

Co se týče katalyzátoru - ten se ohřívá svou vlastní činností, probíhá v něm spalování CO na CO2, nespálených uhlovodíků na CO2 a vodu, a v redukční části se rozkládají oxidy dusíku na dusík a kyslík.

0 3
možnosti

Jen pokud dosáhne katalyzátor tzv. "startovací teploty". Teprve pak začne probíhat chemická reakce, pak zde probíhá nikoliv "spalování", jak píšete, ale chemická konverze. Novější vozy mají proto, aby se rychleji ohříval, katalyzátor umístěný blíž k motoru a řídící jednotka pomůže kat ohřát motor po studeném startu tzv. Kat-Heiz-Phase (ohřevnou fází katalyzátoru), které trvá u starších okolo 120 sekund (systém SLS), u novějších 30 sekund (přímé vstřikování a DPi). Ani jedno z toho tenhle veterán bohužel nemá a tak se musí ohřát podle 30 let starých pokynů výrobce.

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS