Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že přeháníte. Stáří vozu není jediné kritérium. Podle mě víc rozhoduje počet najetých kilometrů.

Kdysi jsme měl služební felicii a najížděl jsem okolo 100.000 km ročně. Tak si spočtěte, jak dlouho to takové auto může vydržet? Šlo o 1300. A dával jsem ji co proto. Praha - Olomouc za 2 hodiny.

Teď mám BMW, 4,5 litru, 8 válců. Kamarád má opravnu malé mechanizace a když jsem u něj minulý týden měnil po 9 letech baterku, jen zíral na tichý chod motoru.

Bodejť. Takto výkonné auto vůbec nejde utahat a prozatím jsem na emisích procházel bez závad (je to benzin).

0 1
možnosti

;-D;-D;-D "teď mám"...tak tam by bylo dobře říct, že to "teď" trvá už 20 let....

tak ted máš už 20 let tu starou pixlu...no a o tom ten článek je.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS