Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta kontrolka svítícího motoru je Sdružená kontrolka asi 50.ti závad na vozidle, mimo jiné na mém autě nezapojený konektor Rádia ,1 závada neoriginální rádio, nedovřené zadní dveře snížená hodnota baterie, spinač sloupku řizeni a podobně na emisích bylo všechno v pořádku to auto mělo projít.

2 0
možnosti

To jste asi první, komu se rozsvítila emisní kontrolka MIL kvůli nezapojenému konektoru autorádia nebo nedovřeným zadním dveřím.

V paměti závad EOBD (nikoliv značková diagnostika o které asi mluvíte vy) zobrazuje emisní diagnostika jen emisně relevantní závady a tak je u každého hlášení diagnostikou vozidla načtena poznámka, zda tato závada kontrolku rozsvítila či ne. Nedovřené zadní dveře vás jistě z emisí nevyřadí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik