Diskuse

Děravé filtry částic prodávány s vědomím Ministerstva i ČOI a na "Emisích" procházejí!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T92o37m65á75š 62K59u45c35h68a40ř

17. 7. 2017

Zdá se, že témata, kterým se věnujete nepovažuje redakce iDnes za "zajímavá". Potíž je, že kdybychom byli právním státem, statisice i zánovních vozů by musely být vyřazeny z provozu. To prostě nejde. Tak budeme raději dělat, že nic nevidíme.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L94i70b71o16r 68F89l83e88i82s88c37h54h42a20n82s

18. 7. 2017

Redakce dala článek do "Zaujalo nás" a myslím si, že věc nyní prověřují.Že nejsme právním státem o tom nepochybuji a zcela sdílím Váš názor. Že by statisíce vozů nevyhovovalo si nemyslím. Když jsou provozovaná s údržbami a drobnými opravami, pak je jejich stav uspokojující.

Problém je v tom, že někteří obchodníci s ojetinami (individuální dovozci) nakupují vozidla, která pak prodávají jako že jsou v pořádku, ale nejsou. Protože většinou právě tito obchodníci zařizují první STK, aby auto prodali, a jsou velmi častými, vítanými a dobrými zákazníky, nechce je STK ztratit a tak jim vychází vstříc. Jejich přítomnost při kontrole na stanici ani mechanikovi ani technikovi nehrozí, že by je někdo vyhmátl za přimhouřené oči, a tak je mhouří, a raději obě, aby byl výsledek kontroly dovezeného auta kladný a dalo se prodat. Jinak by si "obchodník našel jinou STK, kde se přátelsky domluví.

Tak, jak to patnáct let chodí a dodnes, vydělávají velmi slušně oba a nic je neohrožuje. Tak proudí auta ve špatném stavu ale s razítkem a protokolem z STK, že jsou vlastně v bezvadném stavu. Bohužel k tomu přihlíží i v soudních sporech soudy, takže obyčejný člověk má prostě smůlu. Ale to je obvyklé ve všech oborech.:-/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M80a82g84d65a 16J80o71g89h86e76e33o70v81á

17. 7. 2017

To jsou dost smutná fakta... i když člověk tuší.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není