Reklama

Diskuse

Děravé filtry částic prodávány s vědomím Ministerstva i ČOI a na "Emisích" procházejí!

Nová registrace

Účet iDNES.cz



T66o43m11á64š 73K34u43c22h79a27ř

17. 7. 2017

Zdá se, že témata, kterým se věnujete nepovažuje redakce iDnes za "zajímavá". Potíž je, že kdybychom byli právním státem, statisice i zánovních vozů by musely být vyřazeny z provozu. To prostě nejde. Tak budeme raději dělat, že nic nevidíme.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L28i34b71o72r 70F98l35e81i96s54c35h53h34a64n24s

18. 7. 2017

Redakce dala článek do "Zaujalo nás" a myslím si, že věc nyní prověřují.Že nejsme právním státem o tom nepochybuji a zcela sdílím Váš názor. Že by statisíce vozů nevyhovovalo si nemyslím. Když jsou provozovaná s údržbami a drobnými opravami, pak je jejich stav uspokojující.

Problém je v tom, že někteří obchodníci s ojetinami (individuální dovozci) nakupují vozidla, která pak prodávají jako že jsou v pořádku, ale nejsou. Protože většinou právě tito obchodníci zařizují první STK, aby auto prodali, a jsou velmi častými, vítanými a dobrými zákazníky, nechce je STK ztratit a tak jim vychází vstříc. Jejich přítomnost při kontrole na stanici ani mechanikovi ani technikovi nehrozí, že by je někdo vyhmátl za přimhouřené oči, a tak je mhouří, a raději obě, aby byl výsledek kontroly dovezeného auta kladný a dalo se prodat. Jinak by si "obchodník našel jinou STK, kde se přátelsky domluví.

Tak, jak to patnáct let chodí a dodnes, vydělávají velmi slušně oba a nic je neohrožuje. Tak proudí auta ve špatném stavu ale s razítkem a protokolem z STK, že jsou vlastně v bezvadném stavu. Bohužel k tomu přihlíží i v soudních sporech soudy, takže obyčejný člověk má prostě smůlu. Ale to je obvyklé ve všech oborech.:-/

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M15a34g79d15a 35J62o31g28h92e82e78o47v97á

17. 7. 2017

To jsou dost smutná fakta... i když člověk tuší.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není
Reklama