Děkujeme za pochopení.
T28o65m94á35š 56K86u44c81h36a25ř
Zdá se, že témata, kterým se věnujete nepovažuje redakce iDnes za "zajímavá". Potíž je, že kdybychom byli právním státem, statisice i zánovních vozů by musely být vyřazeny z provozu. To prostě nejde. Tak budeme raději dělat, že nic nevidíme.
L89i68b94o89r 56F59l64e29i43s54c26h26h43a43n87s
Redakce dala článek do "Zaujalo nás" a myslím si, že věc nyní prověřují.Že nejsme právním státem o tom nepochybuji a zcela sdílím Váš názor. Že by statisíce vozů nevyhovovalo si nemyslím. Když jsou provozovaná s údržbami a drobnými opravami, pak je jejich stav uspokojující.
Problém je v tom, že někteří obchodníci s ojetinami (individuální dovozci) nakupují vozidla, která pak prodávají jako že jsou v pořádku, ale nejsou. Protože většinou právě tito obchodníci zařizují první STK, aby auto prodali, a jsou velmi častými, vítanými a dobrými zákazníky, nechce je STK ztratit a tak jim vychází vstříc. Jejich přítomnost při kontrole na stanici ani mechanikovi ani technikovi nehrozí, že by je někdo vyhmátl za přimhouřené oči, a tak je mhouří, a raději obě, aby byl výsledek kontroly dovezeného auta kladný a dalo se prodat. Jinak by si "obchodník našel jinou STK, kde se přátelsky domluví.
Tak, jak to patnáct let chodí a dodnes, vydělávají velmi slušně oba a nic je neohrožuje. Tak proudí auta ve špatném stavu ale s razítkem a protokolem z STK, že jsou vlastně v bezvadném stavu. Bohužel k tomu přihlíží i v soudních sporech soudy, takže obyčejný člověk má prostě smůlu. Ale to je obvyklé ve všech oborech.
M21a28g68d67a 17J89o13g37h35e39e16o55v89á
To jsou dost smutná fakta... i když člověk tuší.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.