Děkujeme za pochopení.
J34a74n 24Š27m64í77d51a
Zaráží mě nezájem diskutujících o problematiku STK, přihlašování vozidel, monopolní výrobu a distribucí SPZ v ČR; jako by nás tato témata řešená hezky "po česku" nezajímala a neměli jsme k tomu co říct. Náš politický systém byl, je a bude díky českým vlastnostem vždy "ohebný". Jsme prostě úplatný národ bez úcty k sobě navzájem... Možným východiskem z tzv."ohnutých" českých zákonu v celém jejich spektru spatřuji v implementaci komplexní rakouské či německé legislativy do české, a tímto aktem zbytečný sbor českých "zákonodárců" rozpustit.
L49i30b72o25r 11F87l80e15i27s53c12h48h43a39n54s
Přesně tak. V pracovní skupině pro tvorbu zákonů a vyhlášky sedí 8 majitelů STK, kteří ohnivými výstupy obhajují jen časy, jak rychle dovedou kontrolovat, aby neztratili na krajských úřadech svou vypočtenou kapacitu vozidel za den. Je to jen o jejich byznysu, o kontrole skutečného stavu vozidla zejména pak emisního stavu, nemůže být bohužel ani řeči.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.