Děkujeme za pochopení.
I90v25a 92V63a18l34č51í84k10o23v43á
Nechápu, o čem je článek.
Byla jsem na první technické s 4 roky starým autem teď v lednu, chlap si to fotil jako o život, prý kvůli podvádění. Tomu rozumím.
Jaký je podle vás smysl STK? Pokud to bude moci dělat každý jouda, nemá to smysl, protože se vrátíme k minulé praxi, kdy to razítkovali, aniž by to auto viděli. Teď už kontrolují i časy provádění kontroly, právě kvůli eliminaci podvodů.
L20i87b90o17r 13F38l19e57i25s14c41h66h73a59n59s
Nechápete, protože jste normální občan a měl jste to štěstí, že na Vás STK zrovna ten den nesbírala body. Focení bylo u všech českých 360 STK zavedeno právě z důvodů, že právě TYHLE (podle Vás "nejoudové") STK PODVÁDĚLY a mají kartelovou dohodou, dokonce pod legislatiou zajištěnu doživotní ochranu před vnikem konkurence v jejich blízkosti. Kdo to dnes má?
A právě v roce 2002, kdy do té doby STK nesměly STK měřit emise, se do zákona díky jejich lobbistům dostal do legislativy přílepek, že emise měřit mohou. Od té doby vyhověla téměř všechna auta aniž by se měřila.
Takže jak je vidět, přesně takhle povrchně přemýšlejí poslanci, kterým připadá logické, že by se neměl počet STK zvyšovat. Ale na západě nikdo nikam jezdit nemusí, razítko a protokol můžete získat v autoservisu, kam třeba každé úterý dochází "Ing. Jouda", který je znalcem v oboru a auto prohlédne a vydá protokol o kontrole. Ne jako u nás, kde STK když vydá nevyhovující protokol, přijde automaticky o 60% peněz.
Takže "Dobré jitro" v české realitě!
J28a96n 62Š34m55í46d78a
Zaráží mě nezájem diskutujících o problematiku STK, přihlašování vozidel, monopolní výrobu a distribucí SPZ v ČR; jako by nás tato témata řešená hezky "po česku" nezajímala a neměli jsme k tomu co říct. Náš politický systém byl, je a bude díky českým vlastnostem vždy "ohebný". Jsme prostě úplatný národ bez úcty k sobě navzájem... Možným východiskem z tzv."ohnutých" českých zákonu v celém jejich spektru spatřuji v implementaci komplexní rakouské či německé legislativy do české, a tímto aktem zbytečný sbor českých "zákonodárců" rozpustit.
L23i61b89o22r 37F45l27e85i84s39c90h24h12a71n71s
Přesně!
M77i21l17e41n90a 88N39o59v57a28n14s58k16a
Můžete tu miliardářskou zahraniční lobby nějak konkretizovat? Nebo je to jen takové strašení neviditelným?
L54i31b75o67r 95F40l74e38i26s90c11h72h40a39n28s
Podívejte se komu STK patří nebo s kým mají smlouvu, pak budete v obraze.
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.