Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

Nechápu, o čem je článek.

Byla jsem na první technické s 4 roky starým autem teď v lednu, chlap si to fotil jako o život, prý kvůli podvádění. Tomu rozumím.

Jaký je podle vás smysl STK? Pokud to bude moci dělat každý jouda, nemá to smysl, protože se vrátíme k minulé praxi, kdy to razítkovali, aniž by to auto viděli. Teď už kontrolují i časy provádění kontroly, právě kvůli eliminaci podvodů.

0 1
možnosti
LF

Nechápete, protože jste normální občan a měl jste to štěstí, že na Vás STK zrovna ten den nesbírala body. Focení bylo u všech českých 360 STK zavedeno právě z důvodů, že právě TYHLE (podle Vás "nejoudové") STK PODVÁDĚLY a mají kartelovou dohodou, dokonce pod legislatiou zajištěnu doživotní ochranu před vnikem konkurence v jejich blízkosti. Kdo to dnes má?

A právě v roce 2002, kdy do té doby STK nesměly STK měřit emise, se do zákona díky jejich lobbistům dostal do legislativy přílepek, že emise měřit mohou. Od té doby vyhověla téměř všechna auta aniž by se měřila.

Takže jak je vidět, přesně takhle povrchně přemýšlejí poslanci, kterým připadá logické, že by se neměl počet STK zvyšovat. Ale na západě nikdo nikam jezdit nemusí, razítko a protokol můžete získat v autoservisu, kam třeba každé úterý dochází "Ing. Jouda", který je znalcem v oboru a auto prohlédne a vydá protokol o kontrole. Ne jako u nás, kde STK když vydá nevyhovující protokol, přijde automaticky o 60% peněz.

Takže "Dobré jitro" v české realitě!:-P

0 0
možnosti

J28a96n 62Š34m55í46d78a

12. 1. 2017 9:16

Zaráží mě nezájem diskutujících o problematiku STK, přihlašování vozidel, monopolní výrobu a distribucí SPZ v ČR; jako by nás tato témata řešená hezky "po česku" nezajímala a neměli jsme k tomu co říct. Náš politický systém byl, je a bude díky českým vlastnostem vždy "ohebný". Jsme prostě úplatný národ bez úcty k sobě navzájem... Možným východiskem z tzv."ohnutých" českých zákonu v celém jejich spektru spatřuji v implementaci komplexní rakouské či německé legislativy do české, a tímto aktem zbytečný sbor českých "zákonodárců" rozpustit.

1 0
možnosti
MN

Můžete tu miliardářskou zahraniční lobby nějak konkretizovat? Nebo je to jen takové strašení neviditelným?

0 0
možnosti
LF

Podívejte se komu STK patří nebo s kým mají smlouvu, pak budete v obraze.

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik