Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I56v10a 57V71a78l44č57í44k24o17v58á 3840409159

Nechápu, o čem je článek.

Byla jsem na první technické s 4 roky starým autem teď v lednu, chlap si to fotil jako o život, prý kvůli podvádění. Tomu rozumím.

Jaký je podle vás smysl STK? Pokud to bude moci dělat každý jouda, nemá to smysl, protože se vrátíme k minulé praxi, kdy to razítkovali, aniž by to auto viděli. Teď už kontrolují i časy provádění kontroly, právě kvůli eliminaci podvodů.

0/−1
22.1.2017 14:22

L11i65b75o56r 96F80l88e29i34s43c82h56h20a70n28s 1460852659147

Nechápete, protože jste normální občan a měl jste to štěstí, že na Vás STK zrovna ten den nesbírala body. Focení bylo u všech českých 360 STK zavedeno právě z důvodů, že právě TYHLE (podle Vás "nejoudové") STK PODVÁDĚLY a mají kartelovou dohodou, dokonce pod legislatiou zajištěnu doživotní ochranu před vnikem konkurence v jejich blízkosti. Kdo to dnes má?

A právě v roce 2002, kdy do té doby STK nesměly STK měřit emise, se do zákona díky jejich lobbistům dostal do legislativy přílepek, že emise měřit mohou. Od té doby vyhověla téměř všechna auta aniž by se měřila.

Takže jak je vidět, přesně takhle povrchně přemýšlejí poslanci, kterým připadá logické, že by se neměl počet STK zvyšovat. Ale na západě nikdo nikam jezdit nemusí, razítko a protokol můžete získat v autoservisu, kam třeba každé úterý dochází "Ing. Jouda", který je znalcem v oboru a auto prohlédne a vydá protokol o kontrole. Ne jako u nás, kde STK když vydá nevyhovující protokol, přijde automaticky o 60% peněz.

Takže "Dobré jitro" v české realitě!:-P

0/0
16.2.2017 8:59

J17a73n 63Š26m75í88d92a 7375458229622

Zaráží mě nezájem diskutujících o problematiku STK, přihlašování vozidel, monopolní výrobu a distribucí SPZ v ČR; jako by nás tato témata řešená hezky "po česku" nezajímala a neměli jsme k tomu co říct. Náš politický systém byl, je a bude díky českým vlastnostem vždy "ohebný". Jsme prostě úplatný národ bez úcty k sobě navzájem... Možným východiskem z tzv."ohnutých" českých zákonu v celém jejich spektru spatřuji v implementaci komplexní rakouské či německé legislativy do české, a tímto aktem zbytečný sbor českých "zákonodárců" rozpustit.

+1/0
12.1.2017 9:16

L65i24b61o42r 48F67l24e62i44s15c37h74h23a87n32s 1330862269777

Přesně!

0/0
16.2.2017 9:01

L30i92b80o74r 96F36l12e58i80s18c86h61h83a22n80s 1270412589377

Přesně tak. V pracovní skupině pro tvorbu zákonů a vyhlášky sedí 8 majitelů STK, kteří ohnivými výstupy obhajují jen časy, jak rychle dovedou kontrolovat, aby neztratili na krajských úřadech svou vypočtenou kapacitu vozidel za den. Je to jen o jejich byznysu, o kontrole skutečného stavu vozidla zejména pak emisního stavu, nemůže být bohužel ani řeči.

0/0
16.2.2017 9:04

L78i77b70o13r 68F59l79e98i49s37c53h64h16a20n67s 1900682849487

Přesně tak.

0/0
16.2.2017 9:05

M15i46l18e43n53a 57N53o52v62a42n70s90k74a 4582477989589

Můžete tu miliardářskou zahraniční lobby nějak konkretizovat? Nebo je to jen takové strašení neviditelným?

0/0
5.12.2016 9:28

L89i21b25o27r 37F61l31e37i52s80c50h26h30a21n41s 1920942329417

Podívejte se komu STK patří nebo s kým mají smlouvu, pak budete v obraze.

+2/0
6.12.2016 7:54



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.