Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TC

Tak to jsem zvědavý např. na Escorty. Ty až do roku 2000 měly jednotku Ford EEC4, která NEMÁ žádnou podporu EOBD/OBD2 protokolu, ale diagnostický konektor (podle standardu OBD/J1962) měly. Jen v ní nepoužívaly OBD protokol, což je mmch. naprosto v pořádku a možné.

Už vidím hromadu expertů na emisích jak vyhodí lidi zbytečně, proto že "mají OBD a nekomunikují"

0 0
možnosti
MP

k čemu metodika projde na měřáku nebo neprojde a zbytek je FUK ! ať tam má místo řídící jednotky třeba počítadlo.

0 0
možnosti
LV

Asi ne, člověče. Když bude na výpisu z řídící jednotky závada, neprojde. Měřák není důležitej.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik