Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

R83a87d37e91k 23V69e18b30e54r

30. 11. 2015 19:16

Staré 1,9 Tdi má i dnes po ujetí 300 a více tisíc km spotřebu kolem 4 litrů nafty. Myslím, že je popřením fyzikálních zákonů, že má emise dvakrát vyšší než dvoulitry common rail , které běžně jezdí za sedm litrů. Tuto věc říkají už dávno všichni. Tak čemu se divíme?

0 0
možnosti
JR

J64a25n 71R50á34ž

1. 12. 2015 18:06

Myslím, že je blíže pravdy, že spotřeba 4l nafty/100km u staré 1,9Tdi, tedy u auta vážíciho přes 1200kg, a to  v běžném provozu,  je popřením fyzikálních zákonů.

0 0
možnosti
Foto

Největším podvodem je to, že stát nutí lidi do těchto emisních kontrol.

1 0
možnosti
LF

Řekl bych že máte pravdu, do takových by neměl, ale "stát" není nic jiného než lidi, kteří pracují na postech úředníků, kde je kvalita lidí taková, jaká je. Stát vyhodí zaměstnance jen když udělá průser, zatímco soukromník vyhazuje zaměstnance za neschopnost. V tom je ten rozdíl. Navíc úředníci jsou stále úplatní a doufají, že jim budou uděleny "Trafiky" za zásluhy. 

Ani v tomto případě  tomu není jinak! Měření emisí je prázdnou povinností odevzdat správnému vyděrači poplatek za nic. Správný vyděrač pak poskytne za uzákonění prázdných poplatků "trafiku" úředníkovi. A tak to u nás (i jinde ve světě) chodí i dnes. 

Skutečně se bohatne na podobných "projektech", ten kdo poctivě pracuje, vydělává v jiných oborech, ale riskuje, že to vždy nemusí jít, když se něco změní. Tady v tom oboru se nic nemění, jen když by byla válka. Trh se vším se může obrátit o 180°, ale ze zákona si pro "známku" jednou za dva roky jít musíte, i kdyby byly povodně, tornáda, chcíply všechny krávy a volové. V tom je ten vtip, trefit "job" který nese furt, i když se nic fyzicky nemění.

0 0
možnosti
OP

Zase další jobovka, přesto karma

0 1
možnosti
LF

Asi Vám nerozumím, co míníte pod tou "jobovkou", neživím se blogy, jako Vy. Karma mne nezajímá. Zajímá mne, čím bych mohl zlepšit něco ve svém oboru a pokud to nesvedu, ponaučím se pokusím se příště, ale ne často a kvantitou, ale méně snad s podařenější kvalitou. 

Do jiných oborů se nepletu, neb nejsem vševědoucí, jako možná Vy, moje milá kritičko. Jsem ryzí technik, Vašim tématům nerozumím, ani nechci. Každý dělá něco jiného. Já spravuji auta a emisní vraky, abyste Vy neměla astma, kašel nebo rakovinu. Omlouvám se tedy takovým "karmařům" jako Vy. Rád bych Vám karmu předal, abyste více bodovala, když Vás to baví, ale nevím algoritmus, kterým se to dělá. Já o ni nestojím. Jde my o dýchání mezi zácpami aut s neomalenými majiteli, kteří smrdí ne sobě, protože jedou dopředu, ale za sebe a svému pěšímu okolí. Vy asi budete ráda dýchat nějaké čmoudíky, nebo co. Zkuste mi to vysvětlit, co Vás tak popudilo k aktivitě negativně hodnotit. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4910x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik