Děkujeme za pochopení.
L29i60b82o74r 66F85l83e59i11s36c84h28h22a40n52s
Že by se usvědčil i OPEL? http://www.kfz-betrieb.vogel.de/technik/articles/509064/?cmp=nl-125
J26o32z91e72f 87B76á72l29i15n14t
No konečně! První článek, který jsem zachytil, jenž píše k věci, fakta nikoli jen naprosto neodborné řečičky z doslechu.
Myslím že je to jasné - svět se zbláznil. Je nás už tolik a trpíme takovou nadprodukcí že nevíme co roupama. Proto vymýšlíme nesmysly přičemž spolu nemluvíme a jedinou snahou 'KAŽDÉHO' je podvádět jakýmkoli způsobem jen aby se sám prosadil. Ono by nebyl takový problém objektivně zhodnotit zda dieslové motory v osobních autech jsou skutečně tak zásadní problém pro životní prostředí aby se jich lidstvo vzdalo ale je dost vlivných kteří jakékoli hodnocení ovlivní, investují libovolné prostředky aby si zajistili jiné odborné stanovisko, protože díky tomu budou své výrobky (motory, auta) prodávat a vydělávat na tom. Stejně tak by nebyl problém šlápnout pumpařům na krk a za pár měsíců vyčistit trh od pančerů - máme tolik nezaměstnaných že by mohli být na 'na každé benzínce každý den' a když se těm nepoctivcům zabaví celý majetek (je to předse v zájmu nás všech tak proč si to takto nenastavit) tak by se ti inspektoři nejspíš v pohodě zaplatili. K tomu ale není vůle, všichni chtějí vydělávat a mít se lépe a lépe a pokud možno co nejméně makat. Navíc jsem evidentně úplně zmagořili 'demokracií' - jak to že jsme si to nastavili tak že nesmíme zveřejňovat jména podvodníků které jsme navíc odhalili za naše společné peníze (vždy obch.inspekce a všechny další instituce jsou placeny s daní nás všech!), to už fakt nejsme normální?
Obecně vzato, když nad tím znovu a znovu přemýšlím, chceme se mít lépe než co jsme schopni jako lidstvo vytvořit. Proto bloudíme v kruzích, stále lepíme jeden průšvih jiným. Pokud se globálně jako lidstvo neusromníme tak z toho není cesta ven.
J57a12r78o53m97í40r 83P84e31t25ř44í91k
Tohle je hodně vysoká politika.
Majitelé světového mainstreamu sídlí za oceánem a mám obavy, že informace o tom, že podvádí i jiní výrobci automobilů do svých médií nepustí. Pokud ano, tak to budou pouze evropští výrobci.
Toto je cílený boj ze strany USA na oslabení Evropy a možná i nátlak na podepsání TTIP, které ze strany EU pořád vázne.
V34l91a47d89a 96S29i45m35o22n81i21k
S technickými argumenty budu povětšinou souhlasit., Ovšem s omluvou, že ostatní do dělají také - to mi připadá taková klausovská laciná výmluva "co bych přiznával, když to rozhodčí nepíská" (VK osobně).
Hodně divné je přesné načasování na autosalon ve Frankfurtu a hysterie dokola. Z pohledu bezpečnosti je to rozhodně menší problém než smrtící airbagy Takata nedávno, které rozhodně prvními stranami novin neprošly.
Důležité je ale porozumět motivaci - bonusy vážení, bonusy manžerů a odměny, eventuálně tržní cena akcií. To bude hlavní motor na lži a podvody, a tady se jde doslova přes mrtvoly.
T64o15m41á75š 81P10í56c41l
Já po Volkswagenu neplivu. Naopak mám respekt ke všem, kdo nesmyslné předpisy z hlav totalitářských extremistů nedodržují (ať to jsou máničky za komoušů, nebo politicky nekorektní novináři, popř. firma Voklswagen za dnešní EU garnitury). Firmě přeji hodně štěstí, a budu-li na to mít, koupím si její auto.
B76o70h28u37s80l80a56v 37H53u44d36z18i37e80c39z66e79k
Nejak se muj clanek ztratil, tak jeste jednou s malym dovetkem na konci:
"VW sice přiznává, že vozidlo rozpozná, že se nachází v emisním testu, u ostatních výrobců však dochází k provozním režimům, které ukazují na "rozpoznání" že se v emisním testu docela jistě nenachází!".
Vysvetlil jste to naprosto jasne. Priznavam, ze jsem rozpoznal, ze se nachazite v emocnim testu, u ostatnich blogeru vsak dochazi k provoznim rezimum, ktere poukazuji na "rozpoznani", ze se v emocnim testu docela jiste nenachazite!
Jak bych to rekl jinak a jednoduse: VW to pokazil. Poukazovat na to, ze ostatni take radeji mlci je nefer. Asi stejne, ze kdyz jini kradou, tak mohu take i ja, akorat mam tu smulu, ze mne chytli.
Mimochodem, vite kolik skodliveho metanu vypousteji kravy v Indii a na Novem Zelandu? Ty bych take zaradil do emisnich testu. Akorat by farmari priznali, ze krava rozpozna, ze se nachazi v emisnim testu ....... atd ......
B98o68h77u35s75l90a23v 48H66u64d11z84i74e82c67z31e15k
"VW sice přiznává, že vozidlo rozpozná, že se nachází v emisním testu, u ostatních výrobců však dochází k provozním režimům, které ukazují na "rozpoznání" že se v emisním testu docela jistě nenachází!".
Vysvetlil jste to naprosto jasne. Priznavam, ze jsem rozpoznal, ze se nachazite v emocnim testu, u ostatnich blogeru vsak dochazi k provoznim rezimum, ktere poukazuji na "rozpoznani", ze se v emocnim testu docela jiste nenachazite!
Jak bych to rekl jinak a jednoduse: VW to posral. Poukazovat na to, ze ostatni take radeji mlci je nefer. Asi stejne, ze kdyz jini kradou, tak mohu take i ja, akorat mam tu smulu, ze mne chytli.
J90a90n 90M84a73t82o83u74š73e95k
když už chce někdoplivat, tak by alespoň měl vědět co dělá. Nejsme vševědec a všeuměl, který znávšechno na světě, ale například zmiňovaný motor E6 pro Peugeot 308 známrelativně dobře. Nevím, zda si autor dělá srandu, nechal si článek od někud přeložit googlem a nebo co. V popisugrafu měřených parametrů je uvedeno, že systém odvětrává systém vstřikování ABs pravidelností 15s. Dovoluji si upozornit, že nádrž není jakkoliv odvětrávánapřes řízený ventil ale přes 4 hadičky a membránu z goretexu, která zajišťujeneustálé vyrovnávání tlaku vpouštěním vzduchu do nádrže. To co zřejmě měl autorna mysli je aktivace čerpadla pro vyvození tlaku ve vstřikovací větvi systému.K rozčarování nad tím, že to bylo až za 400 sekund není dodáno dostatekinformací aby mohla být informace znepokojivá, například při venkovní teplotě-15°C to může být až po 1200 sekundách. Systém v prvé řadě musí počkat, až seSCR katalyzátor zahřeje na provozní teplotu 180°C, do té doby je reakceneúčinná a nemá proto význam vstřikovat AdBlue, které by pouze tvořilo krystalyve výfukovém potrubí a nedošlo by k rozkladu na čpavek. Čpavek není spotřebovánvždy kompletně a zůstává uchycen v SCR jako rezervní zásoba právě pro tytoúčely. Také je nutno podotknout, že studený motor neprodukuje zvýšené množstvíNOx a je možné regulovat jej pouze pomocí EFR ventilu. A závěrem je nutnéupozornit, že efektivita odstraňování NOx systémem SCR je kontrolována pomocísnímače NOx, který musí dle litery normy informovat řidiče o neúčinnostisystému a znemožnit vozidlu po 1.200 km další jízdu, takže pokud by nebylovstříknuté dostatečné množství AB, vozidlo by se samo zastavilo. Takžedoporučuji nejprve nastudovat jak která technologie funguje, poté se pustit donějakých měření a až nakonec začít vypouštět bubliny.
L41i23b80o41r 18F92l92e61i89s66c18h70h88a42n51s
Systém mám nastudován podobně jako Vy (asi jako školitel Peugeot centra), ale Vy jste si asi nečetl text, co jsem psal. Nepsal jsem o -15 °C. Psal jsem o naprosto stejných teplotních podmínkách. Jde sice jak píšete o "natlakování" systému, ale já o něm píši jako o "odvzdušnění" vstřikovacího systému močoviny pro lepší pochopení laické veřejnosti, protože močovina se skutečně dostává do potrubí vytlačením vzduchu z přívodního vedení, a pak, napadáte mne z něčeho, co jsem neudělal.
Tedy k Vaší nepozornosti, kterou Vám nemám za zlé (bojujete euforicky za Peugeota): Neplivu po Peugeotu! Jen jsem se podivil nad tím, že za za úplně stejných teplotních podmínek "natlakuje" močovinu se železnou pravidelností v začínajícím testu emisí po 15 sekundách (dle Vašeho by tedy musel mít katalyzátor už 180°C) , přičemž tohle při testovacích jízdách za stejných poměrů, ale s vyjetím na silnici nikdy po 15 sekundách neudělal! To je vše! Jen mne to udivuje, jak se systém za stejných okolností opakovaně a několikrát za sebou rozhoduje jinak na válcové zkušebně a jinak při výjezdu na silnici. Závěry nechávám na čtenářích.
Vygooglované, jak píšete, to nemám, vše (a mnohem více než o čem píši) jsem naměřil s kolegy, ostatní informace jsem čerpal ze stejných materiálů jako Vy a doplňoval jsem si je svými zjištěními. Odvzdušnění "nádrže močoviny" vynechme, o něm jsem se nezmiňoval a ani to s emisemi z výfuku nemá souvislost.
Jinak nebývalé rozdíly mezi hodnotami z homologačních testů NEFZ (válce) a na silnici (podobné WLTP) vykazuje mnoho značek vozidel. Takže možná i ve vlastním zájmu, z vědomosti či nevědomosti, šetřete síly a střelivo na další kola, která v diskuzích neminou ani váš oblíbený Peugeot, ale ani ostatní značky. Vysvětlovat jich bude muset asi víc.
L53i23b18o61r 25F83l76e34i17s76c85h49h11a17n39s
Hydepark s panem Vaculíkem pojmenovává problém dosti přesně. Spolu jsme také měření prováděli: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10252839638-hyde-park-ct24
J72i91ř68í 68B70e92č50v58á37ř
Konečně článek, který předkládá nějaké důkazy o pravděpodobném podvádění i jiných automobilek Také věřím, že v tom VW nejede sám..
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4910x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.