Instaluje Volkswagen do vozidel postižených Dieselgate nefunkční "placebo"?

Na "Spolkový úřad pro dopravu" míří nová žaloba, protože ten Volkswagenu schválil software, který v silničním provozu emituje více než trojnásobek oxidů dusíku, než je limit emisní normy EURO5. Testován byl VW Golf 1,6 TDi Variant

Aféra Dieselgate nebere u Volkswagenu konce. Noví manažeři garantovali majitelům vozidel postiženým podvodným software, že se jim nezvýší spotřeba paliva, ale pokud se chcete zbavit toho "Ox" u jedovatých NOx, musíte ho přestěhovat k CO, aby se z něj stalo CO2. To je fyzika a na tom manažeři moc nezmění.

..No ale změnili, protože software, který Volkswagen instaluje do řídících jednotek motorů VW 1,6 TDi je kompromisem, aby právě moc nezvyšoval spotřebu paliva. Není známo, jak došlo ke schválení softwaru, ale při zkouškách v silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi Variant emisní limit ve složce NOx více než třikrát. Zatímco homologační limit je 180 mg/km, emituje Golf po přehrání podvodného softwaru přibližně 600 mg/km.

Volkswagen tak čeká asi další kolo problémů, tentokrát v Evropě, protože žaloba na Spolkový úřad pro dopravu, že schválil něco, co v silničním provozu překračuje evropský limit více než třikrát, je vodou na mlýn těm, kdo chce Volkswagen žalovat o újmu v podobě možné ztráty hodnoty vozidla, když je ověnčeno pověstí, že emisní limity neplní ani po update podvodného softwaru. Jde o další podvod? Více se dočtete v článku na zde: http://www.asem.cz/aktuality/volkswagen-prekracuje-nox-vice-nez-3x-i-po-prehrani-podvodneho-softwaru

Autor: Libor Fleischhans | středa 15.3.2017 10:26 | karma článku: 13,79 | přečteno: 916x