Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Instaluje Volkswagen do vozidel postižených Dieselgate nefunkční "placebo"?

15. 03. 2017 10:26:32
Na "Spolkový úřad pro dopravu" míří nová žaloba, protože ten Volkswagenu schválil software, který v silničním provozu emituje více než trojnásobek oxidů dusíku, než je limit emisní normy EURO5. Testován byl VW Golf 1,6 TDi Variant
V silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi emisní limit oxidů dusíku více než o 300% i po přehrání podvodného softwaru novým, schváleným software!V silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi emisní limit oxidů dusíku více než o 300% i po přehrání podvodného softwaru novým, schváleným software! (Umwelthilfe)

Aféra Dieselgate nebere u Volkswagenu konce. Noví manažeři garantovali majitelům vozidel postiženým podvodným software, že se jim nezvýší spotřeba paliva, ale pokud se chcete zbavit toho "Ox" u jedovatých NOx, musíte ho přestěhovat k CO, aby se z něj stalo CO2. To je fyzika a na tom manažeři moc nezmění.

..No ale změnili, protože software, který Volkswagen instaluje do řídících jednotek motorů VW 1,6 TDi je kompromisem, aby právě moc nezvyšoval spotřebu paliva. Není známo, jak došlo ke schválení softwaru, ale při zkouškách v silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi Variant emisní limit ve složce NOx více než třikrát. Zatímco homologační limit je 180 mg/km, emituje Golf po přehrání podvodného softwaru přibližně 600 mg/km.

Volkswagen tak čeká asi další kolo problémů, tentokrát v Evropě, protože žaloba na Spolkový úřad pro dopravu, že schválil něco, co v silničním provozu překračuje evropský limit více než třikrát, je vodou na mlýn těm, kdo chce Volkswagen žalovat o újmu v podobě možné ztráty hodnoty vozidla, když je ověnčeno pověstí, že emisní limity neplní ani po update podvodného softwaru. Jde o další podvod? Více se dočtete v článku na zde: http://www.asem.cz/aktuality/volkswagen-prekracuje-nox-vice-nez-3x-i-po-prehrani-podvodneho-softwaru

Autor: Libor Fleischhans | středa 15.3.2017 10:26 | karma článku: 8.79 | přečteno: 387x

Další články blogera

Libor Fleischhans

Taky Vás napálil autoservis "Fejkem"? Jenže při reklamaci nemusíte mít štěstí...

Šok na STK může utrpět svědomitý majitel auta i po výměně jeho filtru, který vůbec nefunguje! Na trhu se objevily atrapy, co vydrží týden dva a pak už výrobce reklamaci s universální klausulí neuzná. Napálit se nechají všichni.

14.2.2017 v 9:57 | Karma článku: 15.09 | Přečteno: 801 | Diskuse

Libor Fleischhans

Nejezděte s autem na "Emise" sami, hrozí vám vyhazov!

Měření emisí u automobilů v roce 2017 zpřísnilo. Protože se však Ministerstvu dopravy vymkla kontrola z rukou, nemusí vyhovět ani vozidlo, co je emisně naprosto v pořádku. "Nějak" to jde vždycky udělat, ale "emisák se nesmí bát"!

8.2.2017 v 21:34 | Karma článku: 40.78 | Přečteno: 8178 | Diskuse

Libor Fleischhans

Nákladní Dieselgate: Odhadem 14.000 tun NOx emitují manipulované tahače.

Odhadem 20 % moderních nákladních tahačů některých spedičních flotil mají namontován emulátor AdBlue-Killer. S dalšími úpravami, skrytými pod nabídkami Truck-Chiptuningu chrlí do ovzduší dvakrát tolik jedů než celá VW-Dieselgate

20.1.2017 v 9:03 | Karma článku: 17.19 | Přečteno: 1058 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Tomáš Flaška

Zelení automobiloví vyžírci

Protimluv? Ne, to je bohužel realita v přímém přenosu. Jinak nelze veškeré dění kolem tzv. aféry Dieselgate nazvat.

27.3.2017 v 12:25 | Karma článku: 27.92 | Přečteno: 1036 | Diskuse

Jana Veselá

přírodní památka Lukášov

Přírodní památka Lukášov Rok vyhlášení: 2000 Rozloha: 2,85 ha Nadm. výška: 445 - 470 m n. m. Luční porosty s výskytem šafránu na hranici Liberce a Jablonce nad Nisou. Kromě šafránu v lokalitě roste bledule jarní a prvosenka vyšší.

26.3.2017 v 17:02 | Karma článku: 11.37 | Přečteno: 247 | Diskuse

Petr Gabriel

Saudská Arábie čelí v USA 7 obviněním kvůli 11. září 2001.

Kdo má pravdu, když Pentagon je na ledasco najímal, a oni rádi přispěchali splnit přání investora. Vybrat viníka bude velmi těžké, protože prezident nezná okolnosti, ale ještě se musí rozhodnout a poradit se svými rádci.

26.3.2017 v 1:01 | Karma článku: 12.27 | Přečteno: 337 | Diskuse

Mirek Matyáš

... velká očekávání - AMPÉR 2017 – velká zklamání ...

Každý rok se snažím dostat na výstavu AMPÉR, která se koná na brněnském výstavišti. Dnes však z výstavy neodcházím příliš potěšen. Přemýšlím nad citátem Alexandra Popeho: „Šťasten, kdo nic neočekává, neboť nebude nikdy zklamán.“

22.3.2017 v 12:24 | Karma článku: 14.97 | Přečteno: 318 | Diskuse

Mirek Matyáš

A je to!

První článek blogu o tom, jak skvělé je jezdit elektromobilem a taky o těch dalších věcech které s tím souvisí - ale o těch se člověk dozví až tehdy, pokud začne s EV (electric vehicle/elektrické vozidlo) opravdu jezdit.

20.3.2017 v 22:30 | Karma článku: 10.32 | Přečteno: 310 | Diskuse
Počet článků 19 Celková karma 20.47 Průměrná čtenost 2444

Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.