Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Instaluje Volkswagen do vozidel postižených Dieselgate nefunkční "placebo"?

15. 03. 2017 10:26:32
Na "Spolkový úřad pro dopravu" míří nová žaloba, protože ten Volkswagenu schválil software, který v silničním provozu emituje více než trojnásobek oxidů dusíku, než je limit emisní normy EURO5. Testován byl VW Golf 1,6 TDi Variant
V silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi emisní limit oxidů dusíku více než o 300% i po přehrání podvodného softwaru novým, schváleným software!V silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi emisní limit oxidů dusíku více než o 300% i po přehrání podvodného softwaru novým, schváleným software! (Umwelthilfe)

Aféra Dieselgate nebere u Volkswagenu konce. Noví manažeři garantovali majitelům vozidel postiženým podvodným software, že se jim nezvýší spotřeba paliva, ale pokud se chcete zbavit toho "Ox" u jedovatých NOx, musíte ho přestěhovat k CO, aby se z něj stalo CO2. To je fyzika a na tom manažeři moc nezmění.

..No ale změnili, protože software, který Volkswagen instaluje do řídících jednotek motorů VW 1,6 TDi je kompromisem, aby právě moc nezvyšoval spotřebu paliva. Není známo, jak došlo ke schválení softwaru, ale při zkouškách v silničním provozu překračuje Golf 1,6 TDi Variant emisní limit ve složce NOx více než třikrát. Zatímco homologační limit je 180 mg/km, emituje Golf po přehrání podvodného softwaru přibližně 600 mg/km.

Volkswagen tak čeká asi další kolo problémů, tentokrát v Evropě, protože žaloba na Spolkový úřad pro dopravu, že schválil něco, co v silničním provozu překračuje evropský limit více než třikrát, je vodou na mlýn těm, kdo chce Volkswagen žalovat o újmu v podobě možné ztráty hodnoty vozidla, když je ověnčeno pověstí, že emisní limity neplní ani po update podvodného softwaru. Jde o další podvod? Více se dočtete v článku na zde: http://www.asem.cz/aktuality/volkswagen-prekracuje-nox-vice-nez-3x-i-po-prehrani-podvodneho-softwaru

Autor: Libor Fleischhans | středa 15.3.2017 10:26 | karma článku: 8.94 | přečteno: 468x

Další články blogera

Libor Fleischhans

Taky Vás napálil autoservis "Fejkem"? Jenže při reklamaci nemusíte mít štěstí...

Šok na STK může utrpět svědomitý majitel auta i po výměně jeho filtru, který vůbec nefunguje! Na trhu se objevily atrapy, co vydrží týden dva a pak už výrobce reklamaci s universální klausulí neuzná. Napálit se nechají všichni.

14.2.2017 v 9:57 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 905 | Diskuse

Libor Fleischhans

Nejezděte s autem na "Emise" sami, hrozí vám vyhazov!

Měření emisí u automobilů v roce 2017 zpřísnilo. Protože se však Ministerstvu dopravy vymkla kontrola z rukou, nemusí vyhovět ani vozidlo, co je emisně naprosto v pořádku. "Nějak" to jde vždycky udělat, ale "emisák se nesmí bát"!

8.2.2017 v 21:34 | Karma článku: 40.85 | Přečteno: 8601 | Diskuse

Libor Fleischhans

Nákladní Dieselgate: Odhadem 14.000 tun NOx emitují manipulované tahače.

Odhadem 20 % moderních nákladních tahačů některých spedičních flotil mají namontován emulátor AdBlue-Killer. S dalšími úpravami, skrytými pod nabídkami Truck-Chiptuningu chrlí do ovzduší dvakrát tolik jedů než celá VW-Dieselgate

20.1.2017 v 9:03 | Karma článku: 17.20 | Přečteno: 1086 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Irena Materna

Když jaro udělá pěknej podraz

Taky jste sotva doklouzali na letních pneumatikách do práce, hledali zoufale ráno sněhule, čepici, rukavice a zimní kabát? Řešili na čem si ohřát kafe, když elektřina nefunguje, protože na dráty popadaly těžké větve...

28.4.2017 v 15:33 | Karma článku: 4.92 | Přečteno: 125 | Diskuse

Stisk

Plastové tašky zdarma zmizí z obchodů

Doba, kdy byly plastové tašky u pokladny zdarma, končí. Důvodem je požadavek Evropské komise, aby se spotřeba igelitových tašek snížila o třetinu do roku 2019.

28.4.2017 v 12:56 | Karma článku: 5.30 | Přečteno: 400 | Diskuse

Petr Gabriel

Na Vysoké škole vojenského letectva již uvažovali o zřícení věží.

Nechtěli zůstat pozadu, proto si pozvali odborníka s jeho strategií, který si nelámal hlavu s osudem zaměstnanců firem, kteří ledacos věděli o jejich praktikách, které kazily pověst země, která ostatním naznačuje cestu ke kvalitě.

26.4.2017 v 14:17 | Karma článku: 14.13 | Přečteno: 1050 | Diskuse

Miloš Babiš

Dáte si ležák nebo plné pivo? Raději dvanáctku...

I tak může vypadat objednávka piva v restauraci. Nedávno jsme na toto téma (jak jinak než u piva) zavedli s přáteli diskuzi.

26.4.2017 v 11:14 | Karma článku: 14.91 | Přečteno: 949 | Diskuse

Nikola Ptáčková

Mnoho falešného povyku pro nic

ČEZ chce prodat, Czech Coal koupit. Uhelnou elektrárnu Počerady poblíž mosteckých uhelných dolů. Jednoduchý obchod, který se ovšem rozhodli ekologičtí aktivisté z Greenpeace a Hnutí Duha překazit. Proč?

25.4.2017 v 9:55 | Karma článku: 23.07 | Přečteno: 717 | Diskuse
Počet článků 19 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2504

Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.